RCCL Cruisefanclub is helaas gestopt

• Enrico van den Heuvel

Hallo lezers,

Gisteren ontving ik het onprettige bericht dat Arno en Thea van Lierop gestopt zijn met de RCCL Cruisefanclub. Zij zijn meer dan 6 jaar vol enthousiasme en toewijding bezig geweest met de RCCL-Cruisefanclub. “RCCL stond voor ons gelijk aan genieten, goede service en kwaliteit” Dit zijn de woorden van Arno en Thea.

Ik was altijd weer benieuwd waar het weer over zou gaan, de mooie rapportage's, de foto's. Kortom er was elke keer weer wat te genieten.

Jammer dat er een er een eind gekomen is ……… of er moeten ontzettend veel cruise liefhebbers gaan reageren om Arno en Thea over te kunnen halen om toch door te gaan.

Cruise liefhebbers laat van je horen.

Enrico

• Robin

Ik heb al van me laten horen, ben ook benieuwd naar hun reden eerlijk gezegd. Er moet toch wel een groot probleem zijn geweest wil je tot deze beslissing komen.

• Ine

De reden waarom ze gestopt zijn staat in hun nieuwsbrief.nl ..

“Helaas is dit beeld veranderd tijdens onze laatste cruise op de Liberty of the Seas. Hetgeen we tijdens deze cruise ervaren hebben en de wijze van anticiperen hierop door zowel RCCL als generaal agent AMCA, heeft ons beeld over RCCL in negatieve zin veranderd. ”

Ze hebben een zeer slechte cruise gehad op de Liberty ot Seas in allerlei opzichten en hun klachten/ negatieve ervaringen zijn door RCCL en AMCA niet op een prettige of juiste wijze afgehandeld.

In mijn ogen onbegrijpelijk, omdat deze 2 mensen op een bijzonder prettige en heel positieve wijze zoveel tijd in de RCCL fanclub gestopt hebben. Hun website, de publciteit en nieuwsbrieven met uitvoerige informatie, reisverhalen e.d. moeten zeker mensen tot cruise aangezet hebben.

Heel jammer!!!!

• Robin

Hoi Ine,

Inderdaad, dat heb ik ook in m'n mail ontvangen. Maar ik ben erg benieuwd naar de redenen en klachten. Er moet wel heel veel gebeurd zijn om een fanclub stop te zetten.

• apeldoorn-noord

Heel erg jammer dat Arno en Thea met hun RCCL fanclubsite zijn gestopt. Ook ik nam regelmatig een kijkje op hun interresante site.

Er zal inderdaad iets heel erg fout gegaan zijn tijdens hun cruise op de Liberty en als daarna noch RCI noch de agent AMCA het na behoren hebben opgelost is voor Arno en Thea de lol er natuurlijk af. Om dan nog een website te onderhouden over iets waar je slechte ervaringen mee hebt dat werkt natuurlijk ook niet.

Zelfs AMCA heeft plotseling de link van de fanclub van hun website gehaald terwijl AMCA altijd achter de website van Arno en Thea stond en hun altijd hielp aan info en foto's. Er moet dus inderdaad iets goed fout gegaan zijn.

Ik hoop dat Arno en Thea op hun volgende cruises van andere rederijen weer alleen maar positieve ervaringen beleven.

Bert

• Ine

Het is niet aan mij om de “vuile was” buiten te hangen, maar prive heb ik van Arno berichten ontvangen en foto's gezien die een cruise niet aantrekkelijk maken…

Er was daar aan boord van een splinternieuw schip duidelijk het een en ander flink mis. Daarbij kwam een enorme uitbraak van noro-virus, die dagelijks met liters bleekwater betreden werd…

Kortom, alles wat je NIET tijdens een cruise of vakantie wilt meemaken.

Daarom vind ik het vreemd dat RCCL en AMCA blijkbaar zo negatief op hun klachten gereageerd hebben. Ze zijn nu al vergeten dat Arno en Thea een enorme positieve reklame/tijd en aktieve bijdrage voor zowel RCCL als AMCA gedaan hebben.

Dat is meer dan jammer!!!!!!

• albert

Ook wij lazen het bericht van arno en thea, vreselijk jammer dat dit zo moet lopen, wij lazen de site van arno en thea wekelijks.

Zij zullen een het goed overwogen hebben om te stoppen, maar zoals zij met cruisen bezig waren zal dit nog moeilijk voor hen zijn om hier afstand van te doen, misschien via een andere rederij ??

Voor kort mochten wij nog een scheepsbezoek met hen mee maken op de century, wat zeer geslaagd was.

wij wensen arno en thea veel sterkte toe en bedanken wij hen voor alle informatie die wij op de site mochten lezen.

wij hopen juli gouw weer terug te zien met een cruise site.

• Saskia

Ook wij ontvingen het bericht dat ze gestopt zijn. Wat ontzettend jammer! En dat voor al het werk wat ze voor ons, cruiseleden, al die jaren hebben gedaan. Zou het helpen als we met zijn allen AMCA en RCCL gaan bestoken met mails dat we hun/ hun website en natuurlijk hun Cruisefanclub missen? Zouden AMCA en RCCL wel in de gaten hebben hoeveel werk en tijd hun altijd in de website hebben gestoken? Hoe ze zich al die jaren belangeloos hebben ingezet en notabene “de boterham” van AMCA en RCCL tot in den treure gepromoot hebben? En dat op eigen kosten, zonder dat er iets tegenover stond? Het moet toch écht grandioos mis zijn geweest dat je tot zo'n besluit komt, wij vinden het erg jammer. We missen de website met al zijn informatie, verhalen en foto's. We hopen dat ze snel over dit gedoe heen zullen zijn en zich weer kunnen richten op iets anders, wellicht een andere cruisefanclub? Arno en Thea laat van je horen!!

• Robin

Ik blijf het spijtig vinden, net als jullie. Ik had van m'n laatste cruise eindelijk een verslag af voor oa hun website.

Ik hoop dat ze toch een tipje van de sluier willen lichten mbv foto's of een kort stukje tekst. Ben benieuwd waar RCCL en AMCA zo verkeerd heeft kunnen handelen.

• Stan

Ja het blijft ontzettend jammer dat de cruisefanclub er niet meer is. RCCL en Amca lijken het helemaal niet belangrijk te vinden dat er gratis reclame voor ze wordt gemaakt anders hadden ze wel voor een goede oplossing gezorgd. We hebben ook een mailtje van ze ontvangen op ons verzoek en zo willen ook wij niet meer op cruise met RCCL en gaan annuleren. Voor Arno en Thea stank voor dank na een tomeloze inzet van meer dan 6 jaar en alles voor eigen kosten.

Zodra ze hopelijk met een andere rederij een cruisefanclub beginnen gaan wij gelijk over.

Sterkte en bedankt voor jarenlang cruise en leesplezier we missen jullie.

Stan