After cruise

• Arnold

Geachte Iedereen,

We gaan ook weer eens cruisen en komen in Fort lauderdale aan

en wilden nog en paar dagen rond rijden. Op de cruis terminal zijn daar ook huur auto's te krijgen. Of moet ik eerst naar het vliegveld om daar de auto op te halen.

Want we zijn helemaal vrij heb niks geboekt zoals hotel en huurauto.

En als iemand nog ideetjes heeft van dat moet je zien hoor ik het natuurlijk graag

Vriendelijke groet,

• Ine

Autos huren kan alleen v.a. het vliegveld Ft. lauderdale, dat vrij dichtbij het vliegveld ligt. Ik hoor verschillende berichten of er wel of geen shuttles rijden van de verhuurmaatschappijen, maar een taxi kan niet veel kosten.

Uiteraard zal een bezoek aan de Everglades, Key West e.d. op jullie schema moeten staan. Verder eventueel “doorsteken” en richting Ft. Myers of Sanibel Island rijden.

Als je terug v.a. Miami zou vliegen, dan wel meteereserveren/regelen dat de auto daar wordt teruggebracht.

• ottoline

Wij hebben in 2003 een auto gehuurd en ons naar de betreffende verhuurbedrijf laten brengen door een pendeldienst. Dit jaar doen wij het weer zo.

Miami is zreker aan te bevelen en een hotel is snel gevonden via allerlei hotelsites.

veel plezier.