opstappen op aruba?

• wilma

opstappen op Aruba met de Carnival gaat dus niet meer, Carnival vaart niet meer op aruba, over 2 weken stap ik dus op in San Juan om toch weer (3keer) hetzelfde gebied te bevaren.

Nu wil ik met kerst of begin volgend jaar weer naar Aruba en zou eigenlijk vanuit daar weer een cruise willen maken, bij welke rederij moet ik dan zijn, en wie heeft ervaring met die schepen, graag hoor ik van jullie,

groetjes Wilma

• Bernadette

Misschien een rare oplossing;maar stel je vraag ook eens op het Aruba prikbord!

Genoeg mensen die daar van alles in de haven zien liggen!

• wilma

ja dat kan ik wel doen, ik weet dat er schepen liggen, maar niet of het ook een opstapplaats is, ik dacht dat weten de prikkers van dit bord vast wel ( ik zie in ieder geval dat er hier heel veel liefhebbers van cruise schepen op dit prikbord zitten)

groetjes wilma

• apeldoorn-noord

Wilma,

Ik heb voor je gekeken en er varen nog 2 rederijen vanuit Aruba. AIDA Cruises met de AIDAvita (8 daagse cruise) en Pullmantur Cruises met de Holiday Dream (ook 8 daagse cruises). Beide rederijen bieden in december en januari deze cruises aan. Deze gevonden bij Cruise Travel www.cruisetravel.nl

Bert

Cruiseweb

www.cruiseweb.nl