Ik adviseer iedereen, mede naar aanleiding van onze ervaringen, niet meer te cruisen met Celebrity Cruises.
????????????????????????????????????????????????????
(wat flauw van je)
ik volg al een tijdje deze discusie zonder te reageren tenslotte heb ik nog maar net mijn eerste cruise achter de rug :-) en nog wel met carnival waar hier ook niet iedereen mee wegloopt.
ik vind het heel kinderachtig om bovenstaande uitspraak te doen.
en dat moeten de mensen hier dan maar klakkeloos aannemen?????
ik dacht het niet !!!
als je dat al zou willen zou je alle registers open moeten goooien en ook precies zeggen wat er gebeurd is en niet wat hinten.
je moet vind ik dat zelf ondervinden anders ga je daar toch niet klakkeloos op af.
hier zijn ook veel mensen die carnival echt niks vinden. maar wij en heel veel mensen met ons hebben de tijd van ons leven gehad op de freedom en echt een geweldig mooie vakantie gehad. zoiets heet verschil van beleving. ook de verwachting waarschijnlijk. wij verwachte niks want het was onze eerste cruise.
als ik op de geluiden hier was afgegaan hadden wij zeker niet voor carnival gekozen. maar op cruisecritic zijn hordes carnivalfans. onze schoonzus waar wij mee reisde is echt een carnivalfan. dus we dachten we gaan zelf ondervinden wat we ervan vinden.
en ik denk dat dat zo moet zijn. en wij hebben het kaaaaaaaaaaaai goed gehad.
als je altijd geweldige cruises hebt gehad met cc ga je toch niet omdat een paar mensen heel hard schreeuwen nooit meer doen. meteen stoppen. ??
ik althans niet.
ik weet zeker als ik een gegronde klacht zou hebben en ze zouden daar niet op reageren dat ze nog niet jarig zouden zijn. en zou ik mijn rechtsbijstand erop zetten, maar gerechtigheid zou ik krijgen als zekerwist dat ik daar recht op zou hebben.dan ben ik net een bull terrier.
je hebt ook nog zoiets als geschillencommissie reizen. de concumentenbond. de anwb ( als je daar lid van bent) allemaal mensen die je willen helpen bij geschillen.
jammer dat jullie deze ervaring hebben gehad jullie laatste cruise. maar daavoor was het toch altijd supperrr goed. zo goed zelfs dat jullie er een fanclub voor op hadden gericht.
nogmaals ik ben geen cruise deskundige nog lange na niet. maar wel een prikbord deskundige en zoiets zet je niet op een prikbord. je mag gerust jou nare ervaring kenbaar maken. graag zelfs. maar laat mensen zelf beslissen waar ze mee willen varen. en laat iedereen in hun waarde.
of je nu met carnival,hal.rcl,costa of zelfs met easy cruise cruist iedereen heeft een ander budget en niet iedereen verwacht hetzelfde van iets.
jammer dat jullie deze slechte ervaring hebben gehad heel jammer zelfs. maar een streep eronder en op naar de volgende cruise zou ik zeggen. en misschien wel met carnival :-) :-) en ga je nog eens zeggen tja toch zo slecht nog niet die carnival hihihihi.
groetjes en nog een fijne dag
marij
best leuk hoor z'on carnival schip ;-)