Ervaringen met Norwegian gevraagd

• Bel

Beste Prikkers

Ik heb (een beetje impulsief) een cruise bij de Norwegian Cruise Line geboekt en wel met de NCL-Sun naar Belize/Honduras/Mexico en de Bahama's

Ik kon deze voor een leuke prijs boeken maar moest snel beslissen en had geen tijd meer om mij te verdiepen in het schip en haar freestyle concept.

Wie steunt mij een beetje in deze beslissing en geeft wat tips voor deze reis

Ik heb wel ervaring met div. RCCL schepen dus kan wel wat vergelijkingen maken.

Bel.

• Bernadette

Het schip ken ik niet , maar ik denk dat je meer inzit over het freestyle-en.

Wij hebben vorig jaar voor de eerste keer gefreestyled. En het is buiten verwachting goed bevallen.

Het is heerlijk te kunnen eten waar en wanneer je wilt. Het enige minpuntje is , dat je eigenlijk geen gelegenheid hebt ,dat iedereen op chic gaat en er geen vaste tafelindeling is.Kijken en bekeken worden is er dus niet bij! ( grapje)

Je hoeft dus geen smoking, avondkleding etc mee te nemen en dat is een heel klein beetje jammer ; je bent gauw ‘overdressed!’. Maar verder heel relaxed . Zou het zo weer doen.

• bel

Nou ik zit er niet echt over in maar de recencies op cruisereview zijn nou niet allemaal even lovend over deze maatschappij en dit concept.Nou kunnen die amerikanen ook vreselijk zeiken over het kleinste probleempje maar de reviews over de rccl zijn gewoon wat positiever.

Ik kan op de nederlandse prikborden/sites niet zo veel vinden over deze trip

niet dat het nog heel veel uitmaakt ik kan toch niet meer terug.Gelukkig zijn er nog wel ergere dingen te bedenken dan cruisen door de caribbean.

Mochten er toch nog tips zijn ze zijn welkom.

Bel

• apeldoorn-noord

Kijk eens op Zoover, daar staan 4 “goede” beoordelingen op over de Norwegian Sun http://www.zoover.nl/accommodation/testimonials.aspx?accommodationId=123993

Bert

Cruiseweb

www.cruiseweb.nl

• Henk

Hallo Bel,

onze vrienden zijn net terug van een Alaska cruise met de “Norwegian Sun”

en hebben het geweldig gehad, ook het “freestyle concept” hebben zij als

zeer prettig ervaren, was voor deze mensen ook voor het eerst (smaken verschillen natuurlijk)

Op www.nedcruise.info staat bij “ervaringen” een verslagje van mensen die

op dit schip gevaren hebben, ik wens je in ieder geval een hele mooie cruise

toe met lekker eten, hartelijke groeten Henk

• Robin

Toen ik laatst bij familie op bezoek was in Vancouver heb ik een aantal mooie foto's genomen toen het schip onder de Lionsgate bridge kwam doorvaren. Van buiten zag het schip er mooi uit. Ik heb in het Pan Pacafic hotel met een aantal nederlandse passagiers gesproken over hun cruise. Het was voor hun de eerste keer met NCL, het waren Princess en HAL cruisers. Hun beoordeling lag op het gemiddelde, niets was slecht, maar ook niet goed. Ik kreeg de indruk dat zij de NCL Sun op alle fronten minder vonden dan hun ervaringen met Princess en HAL. Van de andere kant is dit ook niet meer dan normaal gezien het prijsverschil. Freestyle cruisen was voor sommigen niet nieuw (zie Princess), maar de uitvoering liet te wensen over.

Ik zeg maar zo, je krijgt wat je betaalt. In de meeste gevallen klopt dit gezegde en dan is een cruise met de NCL Sun een goede prijs-kwaliteitreis volgens deze mensen.