Cruise met Costa Serena

• henriette

Hallo,

Wij gaan op cruisevakantie met de Costa Serena van 21 okt t/m 28 okt, vertrekken vanuit Venetie, dan naar Bari, Katakolon, Izmir, Instanbul, Dubrovnik en we eindigen weer in Venetie. Onze zoon gaat voor het eerst mee (12 jaar). Wie gaan er in deze periode nog meer? Ben benieuwd of er nog meer Nederlanders aan boord zijn, evt. met kids.

• eer

Beste Henriette,

Maak je geen zorgen over je zoon. Ik neem aan dat hij wel een beetje engels spreekt. Het animatieteam voor die leeftijd is geweldig. Wij hebben deze cruise in augustus gedaan met dochter van 11 jaar en ondanks de vele Italianen was het een zeer leuke cruise. Het animatieteam zorgde ervoor dat alles voor haar in het engels werd gezegd. Ze zijn heel behulpzaam en aardig!

tip:

Loop zelf de poort uit bij Bari en steek de grote weg over. Ga rechtsaf en dan zie je links vanzelf een kerk. Neem geen taxi de mooie gebouwen en smalle straatjes zijn 5 a 10 minuten lopen.

Izmir stad is wel ver lopen. Wij deden heen ruim een half uur over (terug Taxi genomen).

Veel plezier en het is een mooi schip met lekker eten.

• Sunnysky

Ik wens je een heel fijne vakantie toe!

Groetjes en veel liefs en eh laat even weten hoe het was!

Veel liefs,

Sunnyskyxx

PS. Ik ga volgende week mijn droomreisje maken.

• andre

voor ik het vergeet ;-)

een heel fijne vakantie toegewenst

en geniet er maar lekker van

veel plezier

zal zeker wel lukken

groetjes marij

• marij

ships mijn man zijn naam stond in het schermpje

maar het is dus marij

hihihihi

groetjesss en have fun