zelf boeken cruise

• nico

heeft iemand ervaring en/of tips voor het zelf boeken van een cruise in de caribean

• Bernadette

Ja ; wij.

Maar gebruik even de zoekfunctie bovenaan : cruise boeken USA ;alle data.

Op dit forum is er al veel over geschreven.

• Nienke

Wij hebben afgelopen jaar zelf onze cruise geboekt naar de Caribbean. Gewoon via de site van Royal Caribbean. En de betalingen en alles loopt dan via Amca.

Succes met boeken.

Nienke

• Polly

Hoi Nico,

Wij hebben geboekt via Bob Zweig, als je de zoekfunctie gebruikt op het forum dan kom je veel info van hem tegen.

Onder het bericht Asia cruise met kinderen vind je onze website met cruise ervaringen.

veel plezier.\\

groetjes,

Polly

• ward

kunt ook gewoon de prijzen van rccl nemen,en die bij je eige reisburo neerleggen,en die gaan echt wel mee met die prijs heb zo al 3 cruises geboekt

• HenkLo

Ward, je zult wel een heel speciaal reisburo hebben, want ik heb dit bij mijn eerste 9 cruises ( met 6 verschillende cruise-maatschappijen) geprobeerd.

Bij nagenoeg alle Nederlandse cruise-reisbureaus (er zijn er nu natuurlijk veel meer dan 3..5 jaar geleden), alsook bij ‘gewone’ reisburo's.

Maar heb alltijd bot gevangen.

Daarom probeer ik het al geeneens meer. Boek nu zelf de cruise en vluchten apart. Cruises nu altijd via cruisecompete dot com, dat is lekker makkelijk…je geeft je gewenste cruise/cabin op en krijgt 3 tot 10 offertes, waar bij vaak (zeer) uitgebreide amenities zitten, zoals gratis diner-wijn, excursies, foto's, upgrades, diners in pay-restaurants, etcetera.

En…. ook niet onbelangrijk, vaak een prijsreductie als de maatschappij de prijs omlaag doet.

Allemaal zaken waar ze in Nederland nog niets of nauwelijks van gehoord hebben of de gelden daarvan niet voor de klanten maar voor zichzelf houden.

Trouwens, ook via Skyauction dot com / vacation/cruises kun je vaak voor goedkoop geveilde cruises inschrijven.

Henk_Lo.

• Nienke

Wij hebben nu net weer een cruise geboekt, gewoon bij de rederij zelf. En gaan met zijn vieren, maar 2 verschillende reserveringen, dat is geen probleem. Via Amca hebben we ze aan elkaar kunnen koppelen, dus met eten zitten we wel samen.

Het scheelde zo'n 150 euro p.p. nu we zelf geboekt hebben.

Onze volgende cruise gaat naar Schotland en Ierland in mei 2008. We gaan met Celebrity Cruises (toch onze favoriet).

Succes met de keuze of je zelf boekt of via een reisbureau.

• michel

kijk op www.boekcruisezelf.nl

• Bernadette*

Michel:GEBAKKEN LUCHT voor 24,95!!!!!!!!!!!!!!!

Ordinaire reklame waar niemand wijzer van wordt. Ik hoop dat je posting verwijdert wordt.Laten we dit forum ‘schoon ’houden.

• HenkLo

Deze man is al jaren een bekende binnen de “cruise-job-zoekers”.

En niet zo geliefd !!

Zoek maar eens op diverse websites !

Hij beloofd mensen banen op cruise-schepen, maar komt niets van terecht.

HenkLo.