nou sandra
dan onderhandel jij toch lekker niet.
denk je dat die amerikanen niet onderhandelen ?????
die doen dat zeer zeker ook met allerlei gratis opties van besteding aan boord of een upgrade. flesjes wijn aan tafel en ga zo maar door , daar zijn wij niet de enige in hoor.
en weet je waar ik me kapot voor zou schamen.
over mensen die op onze boot praat maakte ( dat hun hele cruise in het water was gevallen) omdat ze geen amerikaanse tv ontvingen op het schip (we vaarden op de middelandse zee) of de mensen ( het waren er 10) die een klacht ingediend hadden, dat op de dag dat het harry poter boek uitkwam dat je dat niet aan boord kon kopen in het engels. of iemand die een klacht indiende omdat de cruise director op het zelfde terras een drankje zat te drinken als zij ,en zo kan ik nog wel uren doorgaan met het schamen over amerikanen. maar dan denk ik ook och het is de aard van het volk en dat respecteer ik. en net zo is de aard van het nederlandse volk wat jij beschrijft. en als jij gewoon lukraak de volle mep betaald mag je zelf weten.net zoals al die andere zelf mogen weten dat ze onderhandelen.
elk volk heeft zijn nukken zullen we maar zeggen.
en de fooi die betaal ik met plezier en zelfs nog iets meer omdat de service toppie was.
marij
groetjes marij