hoi annette
dat heb jij goed gezien jah idd stond ik in de libelle :-) :-) wat leuk dat je dat zag dat wij dat waren….
en ik vind het zo jammer dat er hier op het prikbord gewoon zo weinig geprikt word.
dus jah dan laat je het wat eerder links liggen
ik had vorig jaar een paar links neergezet dat je foto`s bij me kon kijken. ik kon zien als mensen dit vanuit dit prikbord bezochten en massaal is er gekeken. en dan zijn er maar een paar mensen die even de moeite nemen om te zeggen wat een leuke foto`s of bedankt dat we een kijkje mochten nemen. dat vind ik zo jammer.
met een prikbord als dit zou je zoveel leuke informatie met elkaar kunnen delen.
ik heb er heel veel aan gehad toen wij gingen .
en dit jaar staat er een andere vakantie op de rol dus geen cruise :-(
we hebben in de december wel een kerstmarkten cruise van 3 dagen gedaan met een rivierboot.
wij zeiden tegen elkaar heel lachwekkend we gaan weer cruisen. maar ik moet eerlijk zeggen dat de service en kwaliteit echt niet onder deed voor wat we van de zomer hadden gedaan.
je kan de boot natuurlijk niet vergelijken. maar de hut was werkelijk van alle gemakken voorzien. we hadden 2 keer een 5 gangen diner. een geweldige lunch 2 heerlijke ontbijtbuffeten. een welkomsbuffet, een kapteins coctail waar de bemanning werd voorgesteld. echt alles was super goed verzorgd en ik vond het echt toch wel cruisen hoor. je werd net zo in de watten gelegd. nou zaten we wel op een boot met maar 75 passagiers en met 40 man personeel.
maar dit jaar doen we het zeker weer.
niet voor de kerstmarkten want da was 10 keer niks. maar zo lekker 3 daagjes op die boot vertoeven was wel fijn. net lang genoeg op dat kleine schip de serenitey,waar 200 passagiers op konden. s`avonds werd ook je bedje open gelegd ,er lag ook een chocolaatje op je kussen. het programma van de volgende dag lag erbij. en van de pyama van ons stacey was een kunstwerk gemaakt hahahahaha. som verbaasd waren we toen we de eerste avond in de hut kwamen na een avondje muziek en een lekker drankje.
het koste met alles erop en eraan 125 euro echt ongelooflijk dat ze zoiets kunnen voor da geld. er zaten ook allemaal mensen op die dit al voor de derde of vierde keer deden.
nou ons zien ze daar volgend jaar zeker weer.
zo annete je bent weer helemaal op de hoogte.
en heeeeeeeeel leuk dat je ons herkende wij vonden ook dat het een leuk stukje was geworden.
groetjes en tot hoors marij