hawaï

• Henk

Hoi Lorre,

met de feestdagen is voor ons de beste periode om weg te gaan,

vanwegen ons bedrijf (stille periode), nadeel je moet altijd ver weg voor mooi weer.

De komende cruise met kerst wordt onze 20st HAL cruise, waarvan 18 geboekt

in de USA, naar volle tevredenheid, wel altijd bij het zelfde reisburo geboekt !!

Wel altijd even prijzen vergelijken, twee keer was ik in Nederland goedkoper uit.

Op de volgende cruise was het prijs verschil € 317,00 p.p. kan je toch een lekker

borreltje voor drinken aan boord (doen we ook) groeten Henk

• Ine

We hadden destijds onze Hawaii cruise (op de Summit) ook in de USA geboekt.

In die tijd was de wisselkoers vrij gunstig, maar zeker niet zo goed als nu.

Bij de US agenten boek je wel, maar de afschrijving van de creditcard gebeurt door de rederij. Dus loop je weinig risico, anders dan dat de wisselkoers tot de betalingsdatum nog kan wijzigen.

• Lorre

Wij gaan het ooit toch eens proberen.

We hebben van American Express een zeer concurrerende offerte ontvangen, daar kan zelfs vacationstogo niet tegenop.

Boven verwachting!!

Mijn echtgenoot heeft wel wat meer moeite met de leeftijdsklasse(ouder dan 70, rollators etc, had hij op de Celebrity ook al een beetje moeite mee), maar gelukkig vindt hij cruisen heel leuk en uiteindelijk hopen we allemaal op die leeftijd nog te cruisen.

Het idee van de autohuur spreekt ons helemaal aan. Fantastisch toch, zo ver weg en dan zelf over het eiland rijden.

Top!!

Voor Vancouver hebben wij het Fairmont Hotel doorgekregen. Zijn jullie toevallig met dat hotel ook bekend?

• Nienke

Ik weet niet precies wanneer jullie gaan, maar houdt er rekening mee dat het er eind oktober ‘s avonds zeer snel afkoelt. Wij waren er in oktober, overdag zo’n 30 graden, maar binnen een uur koelde het af naar een graad of 18.

Wat een absolute aanrader is, is de Zoo.

Veel plezier daar.

Groet Nienke

• vancouveriaan

Stanleypark

Hastings om te winkelen (stoomklok)

1e and 2 e Narrows twee bruggen over de rivier

ook leuk met het boorje

Trein naar squimish

Vancouver island hightea in het vicroriahotel

Las but not least Kijk gewoon op internet