Prijzen

• Bert

Ik kan het niet laten even te reageren

Bij sommige berichten lees ik wat omtrent de prijzen van diverse cruises

Maar als ik voor een cruise ,geboekt in America (www.vacationstogo.com )

699 dollar betaal en voor dezelfde cruise in Nederland 1062 Euro (beiden zonder vlucht)dan doe ik mij niets tekort

7 dagen vanuit Puerto Rico Soutern Carbbean

• math

Hallo Bert

Hebben wij ook gezien. Ben op de nieuwsbrief geabbonneerd. Maar lees daar ook dat je bij bepaalde cruiselines niet via hun kunt boeken. Je wordt niet toegelaten op het schip. M.a.w. je kunt niet via hun boeken indien je uit nederland komt.

Is dat zo trouwens ?

Groeten Math

• math

Hallo Bert

Nog even een toevoeging wat op de site van vacations to go staat: quote:

Note: Costa, Holland America, MSC, NCL, Oceania, Princess, Royal Caribbean and Star Clippers now prohibit U.S. travel agencies (including Vacations To Go) from selling cruises to customers who do not have a residence in the U.S. or Canada.

Ben benieuwd

Math

• Gerard

Rechtstreeks geboekt bij NCL (bij vestiging in Miami) en geen probleem, alle papieren al in huis.

• Henk_Lo

Na een telefoontje van VacationsToGo, werd mij de tip gegeven om een US-adres te kopen.

Dat kan bij myus.com en vanaf $15 per maand. En….die 12x15=$180, (€ 115) heb je zo terugverdiend.

Er zijn blijkbaar al meer mensen hier tegenaan gelopen, zodat iemand deze business begonnen is.

Groet,

Henk.

• Bernadette

Ik wordt altijd een beetje kriebelig van dit soort paniek verhalen…….

Al ruim 15 cruises geboekt in de USA ; nog nooit een probleem ondervonden en ook nog nooit van iemand gehoord die niet is toegelaten op een schip.

Zo'n verhaal is, wat mij betreft ‘een broodje aap ’verhaal. Wij boeken regelmatig rechtstreeks bij de cruislines of bij een agent. DE formulieren worden dag gewwon even aangepast.

Denk je nou echt, dat er enige controle is bij het aan boord gaan van wie wat heeft betaald via wie en waar wie woont?

Hou toch op!

Die 15 dollars per maand ; ben benieuwd wie zo slapend rijk denkt te worden…..

Heb je echt geld teveel, geef het aan een goed doel!

En nog wat; wie in Nederland zou er nou belang hebben bij dit soort verhalen? Juist de cruiseverkopers in eigen land. Misschien brengen zij iedere keer deze onzin naar buiten wanneer ze merken dat ze terrein aan het verliezen zijn.

Ik zou heel graag eens het verhaal horen van iemand die geweigerd is. Niet van horen zeggen maar iemand die het zelf heeft meegemaakt. Kom maar op!

• Frans

Als we het over prijzen hebben ik heb een aanbieding geboekt bij reisburo floegel in hoensbroek een 8 daagse cruise met de raphsody van msc cruise .

Het betrefd cruise only voor 499 euro p.p. incl haven gelden en voor kinderen 99 euro ik dacht t-m 17 jaar bij ouders in de cabine.

het is natuurlijk op beschikbaarheid maar met 1 telefoontje was het geregeld.

dus voor ons drieen voor 1100 euro op cruise .

Dit reisburo is sgr en anvr.

Na diverse aanvragen bij andere organisatie koste al snel ruim 2500 euro.

Aanbiedingen was diverse data in augustus .

Frans