reisboeken

• Arnold

Geachte forum leden

Heeft iemand ook ervaring om cruise reizen te boeken in de USA want met die dollar koers kan je beter daar boeken dan in Nedeland

ik wil graag met RCCL gaan hebben die daar ook problemen mee dat je niet in nederland maar in Usa boekt

en welke reisburo kan je het beste nemen

Hoop dat iemand mij kan helpen voor dat ik mijn geld kwijt ben

• Bernadette

Arnold hier is op dit forum al heel veel informatie over.

Bij ‘zoeken’ bovenaan een paar kernwoorden invullen zoals b.v: boeken USA of zelf boeken ;verzin maar wat dan komt de informatie die je zoekt vanzelf bovendrijven!

Doe je best en vindt!

• Ada

Bel eens met “vacations to go”, zij hebben zelfs een speciaal 800 nummer vanuit NL. 0-800-022-5148

Of kijk op hun website:http://www.vacationstogo.com/ticker.cfm?r=0&jpw=102&l=5

• Vincent

Ik al sinds 2002 al mijn cruise vakanties in Amerika!

Met succes en idd, VEEL goedkoper dan in Nederland en deze mensen hebben veel meer kennis en je krijgt betere hutten en vaak zelf onboard credit!! Ook de fooien betaal je meestal aan boord, wat ook nog eens stukken voordeliger is dan in Nederland.

Het ging mij nooit alleen maar om het geldverschil, maar de kennis en service waarmee deze mensen je helpen is gewoon geweldig!

Mijn reisagent daar is : Bob Zweig..

zijn site is:www.cruiseland.com Email: bob@cruiseland.com

Je betaalt overigens per creditcard en dan direct aan de cruisemaatschappij, dus zelfs als het reisbureau failliet mocht gaan ben je nog niet je geld kwijt!!

Ga komend jaar me 8e cruise maken die ik bij hem heb geboekt.

Succes en mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.

Vincent

• Bernadette

He Vincent; lang geleden dat ik je zag op dit prikbord. Bob Zweig: prima man ! Ook wij en veel kennissen hebben inmiddels via hem geboekt. Heb alweer iets bij hem"lopen'.

Vincent weet jij iets over de Wind Surf?

• Vincent

Hoi Bernadette,

Ja is inderdaad lang geleden, dat ik hier was. Zit nu veel op Amerikaanse forums.

Heb ook alweer een cruise “Lopen” februari 2009 , 14 dagen Met de Carnival Spledor, die nu ook regelmatig in Amsterdam ligt. Maar ik ga van Buenos Airos, Argentinie, naar Santigao om de kaap! 14 dagen en heb er al weer veel zin in. Uiteraad ook weer bij Bob geboekt.

Ik weet heel weinig over de Wind Surf, maar eens kijken wat voor informatie ik daarover kan vinden.

Vincent

• chantal

hallo vincent

mag ik dan eens zo “brutaal” zijn om te vragen wat je voor deze reis in amerika geboekt heb, omdat wij ook interesse in deze reis hebben.

en hoe heb je de vliegreis ernaar toe dan geregeld

groetjes chantal

• Vincent

Hoi Chantal…

Ik denk dat je de prijs wilt weten van de cruise…

Nou de prijzen verschillen enorm. De prijzen worden in Amerika bepaals, naar vraag en aanbod. Hoe eerder je boekt des te goedkoper ben je uit. (buiten de speciale aanbiedingen om) Deze reis is zo populair dat hij bijna uitverkocht is en dat de goedkoopste hutten nu er alleen nog zijn vanaf $ 5000,-

Toen ik een jaar geleden deze reis boekte was er ook al heel weinig aanbod en moest ik, omdat ik een hut met Balkon wilde al een dure hut en deck nemen.

Alleen de cruise was 3000 euro.

Vliegreizen kan je bij elk reisbureau boeken en ook evt. hotels.

Ik wil ook nog naar de grootste watervallen van de wereld toe. (Foz do Iguaçu)

Ik vlieg dus van Amsterdan naar Buenos Airos, dan vliegen naar Iguazu en terug, dan aan boord van de cruise, 14 dagen naar “Santiago” (Valparaiso), Chile, Dan van Santiago vliegen naar Rio de Janeiro, Brazil daar 5 dagen touren en dan weer van Rio naar Amsterdam vliegen. Dit is allemaal zelf heel makkelijk te regelen via internet en een reisbureau zou dit ook kunnen boeken zonder de cruise.

Vincent

• Han

Hallo Vincent,

Heb je schrijven gelezen over het boeken in de States.

Wij doen het ook al jaren en gaan nu via L.A een Hawaii cruise maken met Princess cruise en hebben daar al verschillende cruises mee gedaan en bevalt ons uitstekend.

Maar mijn vraag over dat betalen je betaald toch via je creditcard eerst aan je travelagent en die stuurt het direct toch door naar de Cruise maatschappij.

Of heb jij een account direct bij de cruise maatschappij?

Mvg , han

• Roy

Iemand de laatste tijd nog via cruiseland.com geboekt??