aanbieding

• Frans

Hallo cruisers,

Ik lees heel vaak over aanbiedingen maar via via kwam ik terecht bij reisburo floegel in hoensbroek. anvr en sgr

Het gaat om de cruise met msc raphsody voor 499 euro p.p. en kinderen t´m 17 jaar voor 99 euro natuurlijk zoals gewoonlijk bij alle cruises op aanvraag.

het betrefd cruise only met vertrek uit genua de auto daar parkeren voor ca. 10 euro p.n.

ik heb dit artikel ook geplaatst bij prijzen omdat ik dit altijd aan het lezen ben en natuurlijk zeer intressant vind wij vertrekken op 2 augustus met onze dochter voor samen 1100 euro!!!!! dat is goedkoper als met de bus naar spanje

.inclusief benzine en parkplaats voor ca.1500 euro totaal.

deze aanbieding was voor diverse data in augustus

groeten,Frans

• eer

Laat even op deze site weten hoe het is geweest. MsC rapshody is wel een 2*schip, maar voor deze prijs zou ik het ook wel willen proberen. Is er entertainment voor de kids (kidsclub) en ben erg benieuwd naar je ervaring! de steden blijven hetzelfde ( vaak overdag dag van boord), dus het gaat om het eten en om het zwembad. ik hoop dat je een leuke reis hebt!!!

Eer

• frans

Hallo,

Het was een zeer leuke cruise zeker wat betreft het entertainment. er was ook een kidsclub,waar veel kinderen gebruik van maakten. (Begeleid door Virginia.)Wij hebben er geen gebruik van gemaakt omdat onze dochter al 14 is.Maar ook voor deze leeftijd was er genoeg georganiseerd,zoals volleybaltoernooien,tafelvoetbal,pizza-feestjes,enz.Voor volwassenen werd er ook veel georganiseerd indien je dat zelf wilt.wat betreft het schip,klein maar zeer gezellig.ook wat betreft de prijzen voor de drank,is dit schip interressant.nadelen: geen eigen kluis op de cabine(wel gratis bij de receptie.)en geen ijskast op de kamer.(gehoord,dit is wel bij buitenhut,wij hadden binnenhut.)het eten was ook goed,vergelijkbaar met de viersterren schepen van MSC.indien interesse willen we u wel wat fotos toesturen van het schip. Het zwembad was ook mooi.er was een apart kinderbad,waar kinderen konden spelen met een emmertje en een gietertje. Er liep een ook een badmeester rond om een oogje in het zeil te houden.hut was schoon,twee keer per dag voorzien van handdoeken. bij het zwembad werden er ook handdoeken uitgedeeld. indien u meer info wenst,hoor ik het wel.

sorry voor de late reactie,wij zijn pas terug van deze cruise op 10 augustus.

cruise was van 2 tot 9 augustus.

met vriendelijke groet

frans