Lieve Christal Cruisers!
Is alles naar wens geweest op de MV Christal? Is het de moeite waard?
Wat is leuk en wat is niet echt geweldig? Vertel het hier!
Ik ben zo benieuwd, nog niet zoveel verslagen gehad op het prikbord.
Vl Liefs Annette xx
Hallo,
Wij gaan op 3 oktober a.s. de cruise maken met de MV Cristal vanuit Istanbul.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe de vliegtijden zijn, vooral met terugkomen, of ik een hotel bij Schiphol moet boeken, omdat wij vanuit het zuiden komen.
Bij Stip-reizen konden zij mij dit niet vertellen.
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.
alvast bedankt
Hoi Nelly,
Op de vliegtijden van Corendon kan je niet rekenen. Op de heenweg zouden we rond 15:00 uur vertrekken en dit werd 23:05 uur. Op de terugweg hetzelfde. We zouden om 21:15 uur terug vliegen maar dit werd 03:30 uur (26-08-08). We kwamen dus in de ochtend op Schiphol aan. Dan heb je geen hotel meer nodig. Je hoort pas 1 dag van te voren dat je vlucht vertraagd is en ook op Schiphol werden de tijden nog een keertje aangepast.
Verder was het een directe vlucht en wel prima. Je krijgt niets aan boord maar broodjes en drank zijn te koop (of zelf meenemen). Op Schiphol worden bij de controle bij de gate je vole drank flesjes ingenomen. Je kan wel je lege flesjes vullen na de controle met water (bij de toiletten).
Istanbul was geweldig en de cruise ook.
Heel veel plezier. De reis was fantastisch. Ik zou zo nog een keertje gaan (het hangen op het vliegveld is alweer snel vergeten).
Groetjes,
Mieke
Het vliegen met Corendon is inderdaad een ellende. Ook wij hebben zowel op de heen- als op de terugreis flinke vertraging gehad. Het vervelende daarbij is, dat de vertraging zo lang is, dat er van te voren best gewaarschuwd had kunnen worden, zodat je later van huis had kunnen gaan.
Al met al doet het niet af aan de heerlijke reis. Wij hadden ook een 5*hotel geboekt. Op de heenreis zaten we in het Akgunhotel: dat was wel lekker omdat dat een zwembad had en we toen, na de lange nacht, toch lekker konden bijkomen. Op de terugweg zaten we in het World Parkhotel. Dat was een superdeluxe hoetel in de oude stad! Helemaal top! Istanbul is sowieso een geweldig leuke stad. Ik weet niet of het je eerste cruise is: pas maar op! Bij ons is de verslaving al toegetreden! Wij hebben nu al weer een nieuwe bootreis geboekt! Zo goed is het ons bevallen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?