transfer

• frans

Hallo,

ik heb het volgende vraagje,

Wie weet of er nog een bus (openbaar vervoer) is vanaf luchthaven treviso naar venetie.

Dit i.v.m. een vlucht met Ryanair deze landen op luchthaven treviso dit is in de buurt van (ca 75 km) van venetie ik heb dit al eens gedaan toen was deze transfer mogelijk voor ca.8 euro retour.

nu heb ik gehoord dat deze verbinding er niet meer is wie weet of kan mij verder helpen.

deze bus stopte redelijk in het centrum van venetie (ik dacht piazza da roma)

met vriendelijke groet,

Frans

• henk_lo

Hoi frans,

kijk en vraag ook eens op : http://italie.prikpagina.nl/ of op : http://www.italieforum.nl/.

Wellicht weet men daar raad ! En… laat het hier ook even weten !

Groet,

Henk_Lo

• marjon

Ik heb een link naar deze site met veel info;

http://www.airportdesk.nl/airports/europa/italie/treviso-airport.html.

groet,

marjon

• f.leclaire

Hallo Marjon,

Bedankt voor de uitstekende info, ik heb dit zelf al eens gedaan (2003) maar hoorde dat dit nu niet meer zou zijn maar als ik naar de site link klopt dit weer precies zoals ik het zelf toen heb gedaan.

nogmaals bedankt!!

Sorry voor de late reactie

greeetz frans

• marjon

Graag gedaan Frans.

We gaan in oktober 2009 met de Poesia vanuit Venetie,vandaar dat ik al wat info heb ‘ gegoogeld’.

Dus al jij nog tips vorr me hebt?

groet,Marjon

• frans

Hallo,

het ligt er aan wat voor een tips,ik weet niet of het jullie eerste cruise is en het vaar programma, ik hoop wel dat jullie gebruik hebben gemaakt van de actie van msc?

Of misschien is het de eerste cruise met msc?

Troouwens de actie van msc loopt nog een paar dagen,de 2e persoon voor 1 euro (behalve vertrek in augustus)

groeten,

Frans

ik kan altijd kijken voor tips natuurlijk

• marjon

Het is onze eerste cruise met MSC, de vorige waren met de RC.

We hebben inderdaad gebruik gemaakt van de euro actie, zou anders wel gebaald hebben.

De route is vanaf Venetie, ri Istanboel, Dubrovnik.

We hebben al een b&b geboekt voor de eerste nacht in Venetie,

lijkt me ook heerlijk om daar even een bezoekje aan te brengen voorafgaand aan de cruise.

Misschien heb je tips, ervaringen die je liever van te voren had geweten?

groet Marjon

• frans

Hallo Marjon,

Wij hebben nooit gevaren met rc wel met ncl .

We hebben diverse malen gevaren met msc (o.a. melody ,sinfonia,lirica en raphsody)

Dit jaar gaan we met de orchestra wat betrefd venitie is onze ervaring om dit met een water taxi te doen je komt op veelplaatsen en relatief goedkoop.

Het is een soort hip on hip of systeem maar dan met een water bus.

Een kennis van ons gaat de cruise met de armonia doen vertrek 1 juni ook zij gaan 1 dag eerder om venetie te verkennen als ze terug zijn kan ik iets meer vertellen wat betrefd de prijzen over de water taxi.

Wat betrefd een cruise met msc is ons altijd goed bevallen(ik weet niet ofjullie kinderen hebben en/of meegaan)

Ook de prijzen aan boord zijn goed bij deze rederij is er geen toeslag van 15% op de drank.

wij zelf gaan ook weer met msc maar naar de oostzee vertrek vanaf kiel naar st.petursburg met de orchestra vertrek 26 juli ook de euro actie.

Ik heb wel vaker gelezen dat rc een betere redeij is maar wij zijn altijd zeer tevreden gewesst over msc anders hadden we niet zo vaak gevaren met deze rederij.

vergeet niet aan boord je lid te maken van de msc club hiermee krijg je diverse kortingen ook bij het boeken van een volgende cruise ook met inchechen hoef je niet te wachten.

Je krijgt ook kortingen op excursie's.

groeten,

Frans

• marjon

Hallo Frans,

Ik hoop dat we ook goede ervaringen met de MSC zullen hebben, heb er al zin in!

Ik hoor graag meer als je kennis terug is uit Venetie.

Lijkt me ook een mooie route, Kiel e.d.

Als het ons goed bevalt dan volgt misschien een cruise naar de noorse fjorden in de zomer daarop.

We hebben 2 ‘kinderen ’mee, waarvan een onder de 17, dus daar kunnen we nog 2

jaar van profiteren qua prijs.

groet Marjon

• dorie

Hallo.

Wij, 4 volwassenen, zijn ons aan het orienteren voor een cruise eind oktober/begin november oostelijk middelandse zee. Lees net actie van MSC! Jij bent volgens mij een expert. Is dit aantrekkelijk om te doen en heb je nog andere maatschappijen die goed zijn en redelijk in prijs. Bedankt alvast.