tips cruise

• janet

jammer om zo bot te reageren. Mijn vraag is volgens mij duidelijk genoeg.

Gewoon alle tips zijn welkom, wat neem ik mee in mijn koffer, kledingadvies, ervaringen enz… alles wat betreft een cruise met de crown princess…

• nedcruise

Hallo,

Veel tips zijn te vinden op mijn website: www.nedcruise.info

Indien nog onbeantwoorde vragen stuur svp. een mailtje.

Haco

• Janet

ik ga even kijken, dank je wel!!

• marij

hoi janet

ervaring met het betreffende schip kan ik je niet geven.

misschien zou het zinvol zijn om je route te geven want de caribien zijn erg groot.

zodat er misschien mensen zijn die je tips kunnen geven wat betreft havens om op eigen initatief te bezoeken….

maar als je bij de zoekfunctie een haven naam intypt kom je denk ik al een heel eind.

wat kleding betreft kom je ook een heel eind met kledingvoorschriften te zoeken denk ik.

ligt er ook aan of je de formele diners gaat doen.

hieronder staat er ook al informatie over kleding die eigenlijk een beetje voor elke cruise wel geld

als je iets specefieks wilt weten dat je niet kan vinden… vraag dat dan even.

het antwoord van bernadette was eigenlijk net zo bot als jou vraag.

jij vind hem duidelijk maar kijk eens naar andere vragen op welke manier die gesteld worden.

dus kan je iets niet vinden stel je vraag even zou ik zeggen

groetjes marij

• Sunnysky

Ha Janet!

Wanneer vertrekken jullie? Geef het even door dan ga ik wat leuke plekjes en excursies voor jullie uitzoeken.

Groetjes,

Sunnysky

• ottoline

Hallo Janet,

Hopelijk heb je aan mijn tips wat gehad,.

Kleding voor het a la cart restaurant zijn: Netjes tot chique.

In de freestyle restaurants is het verboden om in badkleding aan tafel te verschijnen, alle andere kledingstylen is goed.

Op de meeste cryuises heb je formal evening, dat is zeer netjes tot chique gekleed verschijnen, maar dat MAG en verschijnen MOET niet. Dus wil je daar niet aan mee doen dan doe de die avonden iets anders.

Heel veel plezier met de komende cruise en laat nog eens wat horen.

geniet ervan Ottoline