Heeft iemand ervaring met het schip MS Oosterdam?
Voor een cruise op de middelandse zee.
Wat de leeftijd is van de passagiers, het eten de animatie etc.
Het is een HAL schip en op deze schepen is de gemiddelde leeftijd wat hoger dan bv Carnival of Norwegian. Maar dit is geen wet van Meden en Perzen!!
-Eigenlijk kan je er niks van zeggen. De ene keer zullen en meer stokouderen of piepjongeren passagiers zijn dan de andere keer.
Wanneer er een Disco is of een Kinderparadijs dan hebben ze er ook emplooi voor !
-Het eten is overal goed tot zeer goed;op ieder schip. Er zijn altijd mensen die ergens iets over te klagen hebben en smaken verschillen.
-Het entertainment is ook wisselend.
Kan per schip per week totaal verschillen. Kan vriezen ;t kan dooien zal ik maar zeggen. Maar er is altijd wel 1-2 keer een mooie show ;ballet met veel veren en zo .Beetje musical zal ik maar zeggen. Soms een avond een zangeres of zanger . Dat kan pop zijn ,jazz of opera. Een amerikaanse cabaretier, goochelaar , illusionist, etc etc En zoals het met alles is:je moet er van houden!
-Op sommige schepen (vooral de Europese ) zijn animatiteams.Zij houden de mensen bezig met (flauwe)spelletjes en een hoop lawaai. Meestal rondom de zwembaden. Ik vind ze vreselijk , maar misschien zijn jullie er dol op.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?