cruise Stip Reizen/Cristal

• wilny

Hallo, wij zijn van plan om eind mei een cruise te maken Egeische zee + Istanbul met Stip Reizen. Heb nog even wat vragen hierover..

Bestaat de kans de cruise niet doorgaat ivm te weinig deelname?

Is het aan te raden om al snel te boeken?

Maakt het nog uit of we bij BBI boeken of bij Stip zelf?

Wie heeft deze reis al eerder gemaakt, ben zeer bejieuwd naar jullie ervaringen, tips etc.

Groetjes Wilny

• marij

hoi wilny

ik heb net even gekeken voor je.

maar je cruist niet met stip hoor… dat is gewoon een reisburo net zoals BBI.

zoals ik het lees weet je nog niet eens als je deze reis boekt met welk schip je vaart.???

MV Cristal (of gelijkwaardig) zo staat het in de advertentie.

ook staat er dit bij…. Minimum deelname: 10 personen. Uiterste termijn van annulering bij onvoldoende deelname 14 dagen voor vertrek. We behouden ons het recht voor om de reis in een andere volgorde uit te voeren….

ze dekken zich overal voor in lijkt wel.

op de foto zie je een groot schip lijkt me sterk dat je daar met 12 man op gaat mochten er 12 geboekt hebben.

bij al die andere reizen staat wel het schip bij waar je mee vaart.. je zou bij stip kunnen vragen hoe of wat met deze reis.

ik kan me voorstellen dat met dit soort vage omschrijvingen je wel eens zou kunnen hebben dat die cruise niet door zou gaan.

normaal gaat een cruise gewoon door.

suc6 met boeken en zoeken.

marij

en het moment van boeken….. de ene keer is vroeg heel verstandig en een andere keer is lastminute verstandig.

maar als je echt specefiek een bepaalde cruise wilt doen lijkt het me verstandig om niet zo heel laat te boeken.

• marij

hoi wilny

ik heb net even voor je gezocht hier op het prikbord met de naam MV Cristal en dan kom je een hele grote topic tegen over deze cruise die jullie willen maken met allemaal positieve verhalen heel leuk om te lezen.

misschien dat er mensen zijn die je kan mailen en je vraag aan hun stellen maar daar worden ook allerlei vragen beantwoord door mensen die deze cruise vorig jaar hebben gemaakt.

suc6

gr marij

• frans

Hallo Wilny/Marij,

Wat ze bedoelen met minimale deelnamen van 10 personen,is dat de organisatie dus in dit geval stip reizen minimaal 10 personen geboekt moeten hebben maar dit staat los van het schip dat je hier dan met 10 of 12 mensen bent.

Dit zie je ook vaak staan bij de adverdtentie's van kras.

groeten Frans

• Els Jansen

Beste Wilny,

Wij hebben vorig jaar de cruise met de Cristal gemaakt en vonden het geweldig.

Op de website van Louiscruises.com kan je wat meer informatie over de reis vinden. Helaas staat er geen film meer op. Wat meer tips over de reis kan je een aantal pagina's terug vinden waar we een klein verslag over de reis op hebben staan.

succes en groeten, Els.