vraag en ervaring

• greet

Beste cruisegangers,

Eerst even de ervaring: 1 week thuis van cruise met MSC door Caribbean. Deze is prima bevallen (ook op zoover gezet). Prima georganiseerd allemaal, ‘s middags ook lekker pasta als keuze erbij en een paar keer uit de haven gevaren met Pavarotti’s “time to say goodbye”.

Deze 1ste keer is zeker voor herhaling vatbaar. En zoals op deze pagina ergens gelezen: tijdens GALA is er géén buffet, dat staat in het dagelijks krantje wat je onder de deur geschoven krijgt.

Dan nu mijn vraag: weet iemand of er cruises bestaan waarbij de boot een dag of 2-3 bij een eiland blijft liggen?

Dank voor de info!

• frans

Hallo Greet,

Greet ik heb je dit al een sgevraagt maar misschien heb je dit over het hoofd gezien of niet gelezen.

Mag ik weten met wat voor een schip je gevaren hebt?

Wij zelf hebben herhaaldelijk met msc gevaren en is altijd goed bevallen,dit jaar varen we met msc orchestra richting st.petersburg.

we hebben gevaren met de lirica,sinfonia 2x,melody,en de raphsody.

met vriendelijke groet,Frans

• greet

Wij hebben op de Lirica gezeten.

Ervaring met cruiseboten hebben we niet dus deze vonden we al heel mooi.

In sommige havens lagen wel eens andere boten die duidelijk nog groter waren, misschien dat ik me daar een beetje een nummer zou voelen.

We zouden eigenlijk geen enkel minpuntje op kunnen noemen., mensen waren aardig, alles was schoon, het was 's avonds gezellig en het eten was heerlijk.

Dàg.

• frans

Hallo Greet,

Het allerbelangrijkste is dat jullie een schitterende vakantie hebben gehad en dat alles naar wens is verlopen.

Wij zelf hebben met de lirica een transatlantische overtocht gemaakt en was ons ook uitstekend bevallen.

verder wens ik jullie nog veel cruise plezier,

groeten Frans