Cruise Dagen

• Sunnysky

Beste Mensen,

Kreeg bericht dat er op 22 en 23 mei Cruise Dagen worden georganiseerd door CT in de PTA in Amsterdam.

CT maakt er altijd een feestje van en zeker een aanrader voor de cruisers die met de Costa gaan cruisen dit jaar want op vrijdag is er een bezichtiging op de Costa Atlantica en op zaterdag de Costa Mediterranea, u moet zich dan wel van te voren aan melden bij CT.

Heerlijk om even het cruise gevoel op te snuiven en leuke ideetjes op te doen.

Op deze manier ben ik ook een Cruise verslaafde geworden door bezichtiging van de Golden Princess.

Misschien leuk om te horen of er nog mensen gaan van het prikbord?!

En eh als je de schepen zat bent is een shopmiddag in Adm natuurlijk ook hartstikke gezellig.

Veel lieve Cruise groetjes en wens u allen een

Sunnyskyxx

• ottoline

Hallo Sunnysky,

Heerlijk he, die cruise dagen.

Wij hebben ons aangemeld voor zaterdag met een bezichtiging op de Costa Mediterranea.

We hopen dat we bericht krijgen om mee te kunnen met het bekijken.

Het cruise-virus hebben wij opgelopen, toen wij onze huwelijksreis hadden in 1997.

Wij waren 25 jaar getrouwd en mijn man had voor ons gezin een verrassingsreis georganiseert.

Met oa 3 dagen de Bahama's met de Norwegian , MS Leeward.

Vanaf Miami ,…. nou ik werd gelijk besmet met het virus en mijn man kreeg ook de smaak van Cruisen te pakken.

Omdat het al met al best prijzig is, zijn we in 2003 met de Sun Princess wezen varen in de Caraibien en in 2007 met de Emerald Princes weer naar een ander deel van de Caraibien.

Dit jaar maken wij een Cruise met de Coral Princess vanaf LA. een cruise door het Panama-kanaal tot Ford Lauderdale.

Vooraf gaand aan deze cruise hebben we vanaf San Francisco nog een week een auto ter beschikking en willen we een reisje gaan maken via oa Las Vegas en de Grand Canyon, dus naar Los Angeles, daar willen we ook nog naar Anaheim voor Disney te bezoeken.

Je begrijpt wel, voor ons kan de tijd niet snel genoeg gaan en het voorbereiden is ook zo leuk.

Groet Ottoline

• Sunnysky

Hallo,

Wat een super leuk vooruitzicht! Wij hebben (voordat wij onze 1e cruise gingen maken ) ook vanaf S.F. een auto gehuurd en zijn heerlijk door de USA getrokken.

Las Vegas is natuurlijk een ontzettend leuke attraktie! Lekker even in de Venetian een Gondeltocht maken hoor. Het is 1 groot Pretpark. En eh in de Grand Canyon als het even kan de Helikopterflight! Wij hebben de vlucht gemaakt met de Papillon was verschrikkelijk mooi.

Wens je alvast een fantastische vakantie toe maar dat zal best wel gaan lukken.

Bedankt voor je reactie en groetjes,

Sunnysky.

• ottoline

Hallo Sunnysky,

Dank voor je wens ,

Groet Ottoline

• marij

hoi sunnysky

ik ga eens kijken of ik mijn manneke er warm voor kan krijgen.

ik ben niet zòn costa fan misschien dat je zo een ander idee ervan krijgt.

en het is gelijk een leuk dagje weg voor een brabants vrouwke ;-) naar amsterdam.

we zullen het rap beslissen en morgen dan boeken …welke dag ga jij sunnysky ??

want als ik mijn charmes in de strijd gooi gaat mijn menneke al gauw overstag :-)

groetjes marij

• Sunnysky

Hallo Marij,

Frank en ik gaan op zaterdag de 23e, zag dat er ook wat films gedraaid worden en eh bovenaan mijn verlanglijstje staat ook de Alaska Cruise dus misschien wat leuke dingen hierover bekijken.

Groetjes,

Annette

• marij

hoi annette

we hebben ons ook opgegeven.

alleen gaan wij op de vrijdag.

andré had iets op de zaterdag al staan voor zijn werk.

het lijkt me heel erg leuk.

wie gaat er nog meer ???

gr marij

• Ine

Bedankt voor de tip!

Ik heb ons net opgegeven voor zaterdag 23 Mei..

Geen idee nog of we dit jaar weer een cruise gaan maken, zoiets beslissen we vaak op redelijk korte termijn.

Momenteel overwinteren we op een heerlijke zonnige bestemming in Mexico waar we regelmatig cruiseboten in de haven zien liggen.

• Sunnysky

Ha ine!

Misschien even een gezellig onderonsje op de zaterdag! Zou het heel leuk vinden hoor.

Groetjes,

Annette

• Chris

Hoe was de cruise op de Coral Princess?

Wij gaan hem vanaf Fort Lauderdale maken van 12 tot 27 april.