Mijn man heeft begin van het jaar een binnenhut geboekt bij NCL op de Norwegian Gem; reisperiode 3de week van mei. 809€ p.p. Toen ik zaterdag in de Telegraaf een advertentie las: Norwegian Gem vanaf 599€, ben ik onmiddellijk op internet gaan kijken en via de nclholland.nl site kom je op de reisorganisatie travel products. Ook daar spectaculaire prijsverlagingen: i.p.v. hun oorspronkelijk prijs 769( dus al goedkoper dan rechtstreeks met NCL) nu voor 599,( 210€ minder dan onze prijs!) een buitenhut was gezakt naar 729 en voor een balkonhut was de prijs ook een stuk lager. Tja, dan wou ik ook wel een mooiere hut! Ik heb een mailtje naar NCL(reservations, Wiesbaden) gestuurd dat we vreselijk ontchoocheld waren dat we door vroeg te boeken een veel hogere prijs betaald hadden en of ze niet iets voor ons konden doen, mogelijk opwaardering van de kamer( mits eventueel kleine bijbetaling) of on board credits. Er kwam een mailtje terug waarin men schreef dat men onze teleurstelling kon begrijpen,( verschil van 420€)maar “all prices are subject to change”de prijs zou zelfs stijgen gedurende onze periode, volgens de hr. Jahn .Daarom dus niks geen compensatie. Vandaag heb ik contact opgenomen met Travel Products en daar waren alle aanbiedingen voor de binnenhutten, en balkonhutten al weg, men had nog 1 buitenhut aan de gereduceerde prijs. Nu mijn vragen: wacht men dus beter om te boeken tot ongeveer een maand voor vertrek, en ben je nu goedkoper af bij een reisorganisatie zoals bovenvermeld, want wij hebben rechtstreeks geboekt en hebben meer betaald dan bij Travel Products, en hebben wij dus gewoon pech dat men geen compensatie aanbied? Heeft iemand ook iets dergelijks meegemaakt en heeft wel een toegeving van NCL gehad?