Emerald Princess

• Sunnysky

Lieve Cruisers,

Gaat er nog iemand naar de bezichtiging van de Emerald Princess op 13 mei in Rdm?

Groetjes,

Sunnysky

• ottoline

Hoi Sunnysky.

|Kijken op de Emerald Princess gaan wij niet, maar als we tijd hebben zeker wel even naar de Haven om hem weer even te zien.

In 2007 hebben wij namelijk 10 dagen met de Emerald Princess door de Caraibien gevaren.

Als je de kans hebt ga dan zeker in de boot kijken, wij vonden het helemaal geweldig.

Veel plezier en een geweldige bezichtiging.

Groet Ottoline

• sunnysky

Hallo Ottoline!

Ik kijk er naar uit hoor we moeten om 12.00 h inchecken op de Emerald.

Lekker even het cruise gevoel opsnuiven.

Groetjes,

Sunnysky

• lucia van geene

Ik heb in okt 2008 een carribean cruise van 10 dagen gemaakt. Het was geweldig.

ben vanmorgen om acht uur geweest om het in de rotterdamse haven te bezichtigen, ik moet zeggen dat ik meteen heimwee kreeg. Met gods wil ben ik volgend jaar weer van de partij.

• ottoline

Wat een geweldig schip, Onze Emerald.

We hebben hem gezien in Rotterdam en Hoek van Holland.

Wat hebben we genoten. Towen wn nu.

Wij gaan in November met zijn zusje de Coral Princess cruisen door het Panamakanaal.

Wat kijken we er naar uit.

Groet allen Ottoline

• sunnysky

Beste Emerald Fans!

Onder de indruk wat een pracht schip!

Leuke rondleiding gehad van Cruise Travel en alles zag er geweldig uit.

Helaas konden we geen hutten bezichtigen want alles was bezet wat natuurlijk weer heerlijk is voor Princess Cruise. Nog een presentatie van de direkteur van Cruise Travel gehad met alles in en outs dus we zijn helemaal op de hoogte vond het wel indrukwekkend dat Princess zelfs eigen Hotels en treinen heeft in Alaska! Schitterende zwembaden en Wellness Center, prachtige Sportschool en mooi Theater.

Wij zelf vonden het een beetje te klassiek en een beetje te donker overkomen, maar dat komt misschien omdat wij de Riadiance Classe van RCCL gewend zijn, een hoop glas, glazen liften en alles wat meer open.

Vond ook de eetzalen van de Emerald wat saai overkomen.

Goede uitleg gehad v.w.b. de Anytime dining. Kortom een super dag gehad op een geweldig mooi Cruise Schip!

Om deze heerlijke dag af te sluiten zijn we om 19.00 h gaan eten in onze woonplaats aan de maasboulevard, daar kwam de Emerald om 20.00 h langs varen.

Kriebels in de buik! Super gave dag geweest en weer een ervaring rijker.

Veel lieve cruise groetjes van Sunnysky