ms "Rotterdam" 18 Juli

• Sunnysky

Het is je gelukt Henk!(tu)

Zojuist Henk & Hanneke uitgezwaaid vanaf de Kade in Vlaardingen. Om 17.25 h kwam voor ons de prachtige ROTTERDAM van de HAL in zicht dus direkt met de camera gaan klikken. Kreeg een brok in mijn keel zo prachtig wanneer zoiets moois naar je toe komt varen. Henk had gevraagd aan de kapitein of hij in Vlaardingen even een toetertje kon geven. Het was dus geen toetertje maar we kregen een hele SERENADE!:) We hebben leuke foto's genomen en waarschijnlijk ook wel Henk & Hanneke zien staan.

Was echt kicken, super gaaf.

Henk ik weet niet of je dit nog leest via de HAL internet of misschien eigen Laptop maar vond het erg super super leuk en wensen jullie wederom een geweldige vakantie toe.

Ja en dat zonnetje wat er was in Rdam vanaf een uurtje of 4 dat heb ik geregeld voor jullie!! En neem vanavond een lekker :)-D van ons.

Veel liefs uit Vlaardingen,

Sunnysky (alias Annette & echtgenoot Frank)

• marij

en hier komen de fotos die annette gemaakt heeft

de rotterdam in aantocht…..

wat een prachtig schip

en als het goed is zie je hier henk zwaaien naast hanneke met het rode jasje ???????

annette bedankt voor de leuke fotos.

en wat ben ik jaloers op je dat je de cruiseboten in je achtertuin voorbij ziet varen (tu)

prachtigggg

henk een goede vaart en dan pakt er van ons ook maar eentje vanavond zou ik zeggen.

have fun en een leuke cruise.

en we kijken er naar uit om 11 augustus op dit schip mee te gaan varen de groeten aan de crew alvast

groetjes marij en andre