drankenkaart

• welo

ik lees op dit forum veel over dranken kaarten op diverse schepen /rederijen

misschien dat jullie hieronder per rederij even willen vernoemen wat het kost

dan hebben we een mooi overzicht

koop je zo'n kaart aan boord of hoe werk dat???

• ottoline

Princess cruise line 25$.

• marij

dat is niet zo makkelijk gezegt

dat is overal verschillend en het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je cruis duurt. hoe langer hoe duurder.

de ene maatschappij heeft alleen frisdrankaarten, de andere hebben ook alcohol kaarten dat is overal verschillend.

en niet iedereen heeft met alle maatschappijen gecruist denk ik.

marij

• welo

ottoline Schreef:

——————————————————-

> Princess cruise line 25$.

wordt je daar over geinformeerd ( want ik lees het nergens) of moet je er om vragen en waar en wanneer doe je dat dan ????

• ottoline

Beste Welo,

Je komt aan om je in te schepen en krijgt dan te horen dat die mogelijkheid eris.

Aan boord is het zelfs mogelijk zo een kaart te kopen als je net ingescheept bent.

Drink je veel cola ed dranken dan is het zeker lonend.

groet Ottoline

• gwen

Hallo

Wij gaan voor het eerst met MSC naar de Middelandse zee.

Drinken doen we niet veel, maar een lemonade of ice tea bij de lunch is wel lekker.

Bij Royal caribbean was dat gratis.

Wat raden jullie aan?

Groet

Gwen

• karelboy

hallo gwen

ik heb ook een reis met msc fantasia gemaakt vanaf Napels naar Napels

je kan verschillende coupons kopen in de terminal

voor 14 cola 33cc koste €28.- (per stuk €2.-) normaal aanboord €39.20 voor 14 stuks (per stuk €2.80)

dan heb je ook nog verschillende beer package (small and large)

cocktail packages

wine package

zeker een aanrader om ze te kopen want aanboord is alles vrij duur

wat je ook kan doen is shoppen in tax free shop kan je gewoon mee nemen naar je hut.

regards karelboy

PS wil je meer weten mailen kan gewoon.

• Esther

Hoi,

kan je bij Princess met zo'n drankenkaart onbeperkt frisdrank drinken (net zoals bij NCL)?

Gr. Esther

• ottoline

Hallo Allemaal.

WIJ ZIJN 2 KEER MET DE PRINCESS WEZEN CRUISEN, 1 KEER 8 DAGEN EN 1 KEER 10 DAGEN.

EN BEIDE KEREN WAS DE DRANKENKAART 25 DOLLAR VOOR ONBEPERKT COLA ED GEBRUIK.

WE GAAN IN NOVEMBER DIT JAAR VOOR 16 DAGEN EN BEN BENIEUWD HOE DUUR DE SODA-KAART NU IS.

groet ottoline

• marij

hoi hoi

das erg goedkoop.

wij betaalde op de freedom ( carnival) iets van 70 $ voor 13 dagen da vond ik al een koopje.

je hebt ook maatschappijen waar je een soort strippenkaart koopt. dus niet onbeperkt maar een afteken kaart met voordeel

marij