ervaringen met Carnival Valor.

• jane

Wie is er al eens met de Carnival valor meegeweest? En wat zijn je ervaringen/

• Kobus

Kijk eens op Zoover voor revieuws van de Valor

• Saskia

Hoi Jane,

Wij hebben in november/december 2007 met de Carnival Valor zowel de oostelijke als westerlijke Caribbean bezocht.

Ondanks dat de Valor een erg groot cruiseschip is heb je daar absoluut geen last van.

Dit was onze 4e cruise met Carnival en wederom voor herhaling vatbaar!

• jane

Saskia, ik had enkele vragen wat betreft jullie cruise met de Carnival Valor.

1)Hebben jullie je paspoort moeten inleveren bij aanvang van de cruise?

Je hebt toch een paspport nodig als je van boord gaat of niet soms, dus ze moeten het wel teruggeven, want een indentiteitsbewijs heb je nodig.

2)Hanteren ze op de Valor ook drankpasjes die je vooraf kunt kopen en waar je dan je frisdrank mee kunt krijgen?

3)Bij onze boeking staat dat fooien op het schip zijn inbegrepen(staat ook in de gids van Zeetours) Klopt dit??

Kun jij me hierop een antwoord geven? Oja en hoe zit dat met die Funpas en die “creditkaart”waar je geld op moet zetten bij aanvang van de reis?

Alvast bedankt. Wij vertrekken over 14 dagen met de Valor.

• Sunnysky

Hoi Jane!

Leuk vooruitzicht hoor, gaat een heerlijke cruise worden maar wil 1 ding van je weten

waar heb jij deze reis geboekt?

Cruise groetjes van Annette

• marijn

Hoi Jane

Je pas inleveren is van schip tot schip verschillend,

wij maken zoieso altijd een copy, kan het zeker niet gejat worden.

Als jij de fooien vooraf betaald hebt, zetten ze die ook niet meer op de pas,

je kan natuurlijk altijd nog wat persoonlijk geven.

Deze mensen verdienen toch al zo weinig.

Er wordt wel gezegd dat ze het moeten afgeven,

maar daar kan ik dan ook niks aan veranderen.

Koffie.thee, water is gratis, voor fris kun je idd een kaart kopen.

Je funpass kun je eenvoudig aanmaken op internet, scheelt een hoop tijd bij de incheck.

Verder maken ze een kopie van je creditcard, of je kunt contant een bedrag storten,

voor de verdere kosten aan boord.

Creditcard is het gemakkelijkst.

Wij vertrekken 21 sepember, voor een Middelandse zeecruise, met de Carnival Dream,

dus dat komt dus al lekker dicht bij.

Gr Marijn

• jane

zeetours

• Sunnysky

Hoi Jane!

Het gaat al lekker opschieten voor je leuk hoor.

Maar ik begrijp niet dat je zo weinig informatie krijgt van Zeetours.

Wij boeken altijd via ons eigen Tourkoop Reisburo maar krijgen echt altijd super informatie over alle in outs en de cruise die je hebt geboekt ze boeken via Cruise travel en ik krijg ook de korting die ik (brutaal ) vraag maar altijd super alles geregeld.

Fijne Cruise reis toegewenst.

Annette

• Saskia

1) Wij hebben onze paspoorten niet in hoeven leveren

2) Je kan idd een Soda kaart kopen, ideaal!

3) Bij Carnival zijn idd de fooien inbegrepen en komen ook niet meer voor op je boordrekening.

Heel veel plezier!!

jane Schreef:

——————————————————-

> Saskia, ik had enkele vragen wat betreft jullie

> cruise met de Carnival Valor.

>

> 1)Hebben jullie je paspoort moeten inleveren bij

> aanvang van de cruise?

> Je hebt toch een paspport nodig als je van boord

> gaat of niet soms, dus ze moeten het wel

> teruggeven, want een indentiteitsbewijs heb je

> nodig.

> 2)Hanteren ze op de Valor ook drankpasjes die je

> vooraf kunt kopen en waar je dan je frisdrank mee

> kunt krijgen?

> 3)Bij onze boeking staat dat fooien op het schip

> zijn inbegrepen(staat ook in de gids van Zeetours)

> Klopt dit??

>

> Kun jij me hierop een antwoord geven? Oja en hoe

> zit dat met die Funpas en die “creditkaart”waar je

> geld op moet zetten bij aanvang van de reis?

> Alvast bedankt. Wij vertrekken over 14 dagen met

> de Valor.

• jane

allemaal dank je wel voor jullie info.Wij verheugen ons op deze reis, lekker relaxen en dat is zeker nodig na een jaar werken, zonder vakantie.

En wat zeetours betrefd ze hebben ons voldoende info gegeven via ons reisburo, ze hebben zelfs samen met het reisburo ervoor gezorgt dat we toch rechtstreeks kunnen vliegen naar Miami nu Martinair de vluchten op Miami gestaakt heeft.

Wij vliegen nu rechtstreeks via Dusseldorf (45 Min. van ons af) en op de zelfde tijden maar wel een dag eerder , zonder ekstra kosten(Van hotelovernachting en derg.) super toch, maar de reden dat ik deze vragen stelde was dat ik van mensen die ook met de Carnival Valor zijn geweest hun pers. ervaringen wilde horen. Dat is toch altijd wat anders als de algemene info van Zeetours.

Nogmaals alle bedankt. Groetjes: Jane