Wie heeft er ervaring met Costa Cruise wij gaan in aug met de luminosa naar o.a st petersburg en een vraag over of er ook koffie en thee apparaat aanwezig in de binnenhut?
voor tips ook welkom
Een koffie en thee apparaat is niet aanwezig in de hut!!!!!!!!!! Er zijn op dit schip tientallen plekken waar je volop eten en drinken kan krijgen!
Neem voor St. Petersburg wel een visum als je van de boot af wilt. Of boek de excursies, dan maak je gebruik van een groepsvisum. Doe dat snel want ze zijn zo “sold out”.
Beste Hendrika,
Benieuwd hoe de reis bevallen is. Mijn moeder en zus zijn nl. van plan deze reis in juni 2010 te maken. Mijn moeder zit echter in een rolstoel en wij weten niet of de excursie naar St. Petersburg voor haar te doen is. Zij kunnen wellicht beter een taxi naar de Hermitage nemen of is dat denk je niet te doen? Ik hoop een reactie/berichtje van je te ontvangen.
M.vr.gr.
Carla Stuifbergen
beste carla,
ook ben rolstoeler wel veel jonger als je moeder maar toch
het is ons niet gelukt om een visum te krijgen voor st petersburg en de taxi's mogen niet in de haven stoppen, de loop tijd na de taxiplaats is zeker 20minuten is ons verteld
st petersburg is vreselijk rolstoel onvriendelijk, de hermitaage is goed te doen
openbaar vervoer is niet toegankelijk even als vele gebouwen en kerken
vraag goed na bij de redderij welke excursie zij adviseren je kan wel via hun een taxi boeken maard at kosten echt heeeeeeeeeeel veel geld
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?