Cruise Noorse Fjorden en Spitsbergen

• Joop36

Cruise Noorse Fjorden en Spitsbergen

Gepost door: Joop36 ()

Datum: 18 juni 2009 12:24

Wij gaan een cruise maken met STIP reizen "Noorse fjorden & Spitsbergen, met de Costa Luminosa, vertrek 10 juli uit A'dam, wij hebben een buitenhut geboekt met balkon.

Heeft iemand ervaring en of tips, ook over kleding, moet er winterkleding meegenomen worden? Wat zijn de temperaturen?

Welke excursies zijn aantebevelen?

m.vr.gr. Joop

• Bernadette*

Joop; wat hoe warm denk je dat het op zee zal zijn? Juist;neem een lekker jack ,trui en windvaste broek mee mee en misschien iets voor op je hoofd. Vergeet je zonnebril niet.

De temperaturen zullen tussen de 12 en de 24 graden zijn.Nobody knows!Bedenk dat er altijd wind is en dat je gauw ‘verbranden ’zal.

Voor de excursies;gebruik de zoekfunktie en vul de plaatsnamen in. Google eens, ga naar de bibliotheek en verdiep je in de steden en trek je plan.

• IJsbrand Rogge

Hallo,

Ik ga ook a.s. Vrijdag. Als ik de verwachtingen voor Noordkaap en Spitsbergen zie dan mag je zeker wel winterkleding meenemen. Voor Spitsbergen is de verwachting op 16 juli 2 graden boven nul, Vanaf Geiranger begint het kouer te worden, dus veel zomerkleding zal men niet benodigen! Zie je aan boord, maar zullen we elkaar herkennen, dat is een andere vraag

Mij kun je hier zien:

http://www.youtube.com/watch?v=pp0TljCpCUc&feature=email

• Daphne

Het was erg koud vorige week maar wel geweldig!

cruise noorwegen

• HenkLo

Beste “cruise noorwegen”,

Op alle websites waarop ik zoek, krijg ik het resultaat:

There are no Northern Europe/ Norway cruises between 01/11/09 and 01/12/09

Met welk cruiseschip / maatschappij ben je geweest ?

Of met een ‘gewone’ ferry of Postboot ?

Merci, groet,

HenkLo.

• Thera

Hallo

Dit is een heel mooie reis wij hebben die gemaakt in 2006 met een kleiner cruiseschip

Neem vooral kleding mee die je in laagjes kan dragen

In Bergen en Oslo-Oslo ben ik vorig jaar nog geweest maar heb mijn albums even niet thuis omdat iemand anders ook interesse heeft in deze cruise

Wij zijn toen 16 dagen in Noorwegen geweest dus heel veel gezien

Als je verder vragen hebt over plaatsen waar je in de haven ligt dan moet je die mij maar mailen of op de site zetten (t.1964@live.nl)

De Costa Luminosa is nog nieuw voor mij maar in december gaan wij een cruise maken in Dubai met dit schip dus dan heb ik ook als je wil foto's en ervaringen op dit schip

Hoor het wel van je

Groetjes Thera

• hansmarrytaks@tiscali.nl

Wij vertrekken begin juni voor een cruise naar de noors fjorden met de costa del…Omdat de excursies nogal aan de prijzige kant zijn zou ik graag van iemand die er eens geweest is willen weten welke excursies zijn leuk of interessant en welke zijn niet de moeite of het geld waard

groet Hans

• T.kooren@chello.nl

Hallo

In mijn vorige mail staat mijn hotmail adres dus bij vragen kan je me persoonlijk mailen

Het was een geweldige reis en wij hebben toch verschillende excursies ook gemaakt

Het probleem vind ik wel in Noorwegen dat je niet zomaar zelf iets kan ondernemen als in een ander land vanwege het vervoer daar

Dus je moet dan echt een goede keuze maken wat betreft de excusies

Succes

Groetjes Thera