Is parkeren bij cruiseterminal in Venetië mogelijk?

• newcruisers

Hallo daar,

Wij zijn van plan een cruise te maken vanuit Venetië. Aldaar willen wij de auto parkeren, is dat mogelijk en hoe duur zal dat zijn???

Mogelijk boeken wij via vacationtogo. Welke kosten kan ik verwachten die niet vermeld staan?

Wat betaal je aan tip aan boord per dag? Kun je de kosten beperken aan drank etc.

Wie heeft er geruststellende tips voor ons.

Groeten van de newcruisers.

• Carlos

Hallo,

Parkeren in Venetie is heel simpel, Tronchetto Parking is naast de cruise terminal, geef je koffers eerst af bij het schip en rij naar de garage.

Kost €. 20,00 per dag maar als cruisegast krijg je 50% korting op vertoon van je Cruise document. Je loopt in max 10 min. terug naar de cruise terminal.

Ik heb het toen wel van te voren gereserveerd maar of het echt nodig is weet ik niet.

Kijk op www.veniceparking.it

Groeten,

Carlos

• HenkLO

Voor wat de tip betreft, kun je bij vacations to go op je gewenste schip klikken, daar staat bij alle scheepsinformatie ook de tipping guideline.

En uiteraard kun je de kosten beperken aan drank……weinig/niet drinken.

HenkLo.

• cruiser

Hallo,

Ik weet dat het parkeren mogelijk is bij de cruise terminal in Venetie.

Een vriend van mij heeft dit geregld via het reisburo waar hij ook de cruise heeft geboekt.

dit heeft hij gedaan via reisburo floegel in hoensbroek en ik moet zeggen ook de cruise tegen een zeer aantrekkelijke prijs .

Ook voor het hoogseizoen (ik dacht voor het parkeren 1 week ca.89 euro)

groeten Frans

• Amanda / Globe reisburo

Is inderdaad van te voren op te vragen wat de mogelijkheden zijn. En een cruise boeken kunt u heel eenvoudig doen via een Globe reisburo bij u in de buurt. Ik ben zelf een fan van cruisen en ga volgend jaar voor de derde keer! Helemaal SUPER!!!

Echter hangt wel af van de keuze van de rederij, de rederij moet bij uw wensen passen. Kosten van drankjes zijn vaak te beperken door de frisdrank/drank pakketten aan boord. Verschil per rederij.

Mocht u nog vragen hebben; monnickendam@globereisburo.nl, Amanda Peijters

• Thera

Wat de kosten zijn aan boord ligt echt aan de rederij en hoe je het geboekt hebt

Sommige reizen die je in Duitsland boekt worden aangeboden met gratis drankjes bij lunch en diner

Verder kun je bij sommige rederijen ook zelf het geld aan het personeel geven en dan maak je zelf uit hoeveel

groetjes Thera

• Dieltjens Jozef

info A U B

• Carlos

Hallo Dieltjens,

Je vraagt om info, wat moet er nog meer staan dan wat ik verteld heb.

Volgens mij staat daar alle informatie die je nodig hebt om bij de cruise terminal in Venetie je auto te parkeren.

Als je toch meer wilt weten dan is het beste dat je vraag wat uitgebreider stelt.

Succes,

Carlos

• wendy

ja wij hebben vorige week geparkeerd

let op": indien je vaart met msc dan klopt de info die je krijgt als je een parkeerplaats boekt niet…je moet niet luggage drop off volgen maar de MSC vlaggen, je rijdt dan de drukte en chaos voorbij ( ja het is mega druk bij binnenkomst haven) je rijdt naar de nieuwe terminal, kan daar je koffers en mede passagiers afzetten, je parkeerd op P4, nee je hoeft hiervoor niet te reserveren, kosten 90 euro per week, werk als een trein, snel, dichtbij en efficiënte

dus haven in rijden, msc volgens en daar bagage afgeven, parkeren , inchecken…..

fijne reis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!