helaas voor ons cruisers geen directe vluchten naar miami meer vanaf oktober met martinair
nou zo jammer vind ik dat niet als het erop aan komt gaat mijn voorkeur uit naar united of delta en absoluut geen martinair.
een paar uurtjes langer onderweg maar mee kans om zonder vertraging te vliegen ..meer beenruimte…en wat meer service….en vaak een heel stuk goedkoper…wij vliegen in februari met united voor maar 365 euro.
en mocht je perse met martinair willen gaan, vlieg je toch op orlando waar ze vanaf oktober weer op gaan vliegen en rij je met je gehuurde auto naar miami wat ook niet veel kost.
Ik hoef niet perse met martinair maar het is wel makkelijk een rechtstreekse vlucht, vorige keer ben ik met air berlin gevlogen, mijn reisorganisatie bied nu aan via houston en dan moet je op je koffer wachten en die weer inchecken bij de volgende binnenlandse vlucht. De reis staat al vast maar nu moeten de tickets omgeboekt worden en moet ik voor de meer kosten van een rechtstreekse vlucht bijbetalen. Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn je rechten als klant bij een reisbureau.
Carla, wij hebben ook een cruise incl. vliegreis en 1 hotel overnachting geboekt(pakketreis). Ook wij kregen te horen dat wij niet meer met Martinair rechtstreeks konden vliegen, en kregen een alternatief aangeboden nl. met KLM naar Parijs en daarna door met Air France naar Miami.
Resultaat ongeveer 15 uur vliegen ( en 3 uur voor vertrek aanwezig zijn) en de reis vanuit Limburg naar Amsterdam. Al met al ongeveer 20 uur onderweg, belachelijk.
Ben daarom ook niet akkord gegaan en ik moet zeggen ons reisburau heeft het in samenwerking met Zeetours prima opgelost.
Wij gaan nu 1 dag eerder met Air Berlin, en rechtstreeks. Ze hebben de vlucht bij zeetours geannuleerd en het reisburau heeft zelf een vlucht voor ons geboekt.En in samenwerking met Zeetours een ander hotel gezocht in Miami beach(en niet zoals eerst bij de luchthaven) voor 2 nachten en dit alles voor dezelfde prijs.Wij hoeven niets bij te betalen. Gewoonweg klasse van Zeetours en Vacantieexperts in Helden.
Nu stappen we in Dusseldorf op(1 uur rijden van ons af) en rechtstreeks.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat je een goede annuleringsverzekering moet afsluiten die ook samengestelde reizen dekt, het moet niet zo zijn dat je straks in geval van annulering van een van de onderdelen,je geld alleen maar voor dat ene onderdeel terugkrijgt.En naar het andere kunt fluiten,En dan nog een opmerking wij vertekken in September, dus vanaf dan zijn ook alle vluchten gecanceld naar Miami door Martinair, en niet vanaf Oktober , dus al eerder.
Hallo Jane,
Wat top voor jullie, wij komen ook uit limburg en kregen eerst aangeboden met continentel airways via houston te gaan reistijd 18 uur, als alternatief boden ze aan via KLm/air france en moesten we 110 euro pp bijbetalen x 4 pers. heb toen bij martinair geinformeerd en die zeiden alle personen worden gratis overgeboekt op klm/air france dus geen 110 euro, voel me wel belazerd door Kuoni, zeker als je hoort wat een service jullie reisbureau heeft geboden. Kun je me het adres eens mailen voor een volgende keer misschien. Als je eenmaal een cruise hebt gemaakt wil je vaker, dit is onze 2e keer en we hebben het al over een 3e keer.groeten carla
Hallo Carla,
Ik weet niet waar je woont, maar geef me even je e-mail adres door dan stuur ik je het adres van Vakantiexperts in Helden-Panningen.
Voor ons is het trouwens de eerste keer dat we met een cruise meegaan, voorheen zijn we aan de westkust en de oostkust van de USA geweest, alsmede in Brazilie en Curacao. Misschien heb jij nog wat info voor mij omdat het voor ons de eerste keer is. En dat kan dan beter via de e-mail gaan.
Groetjes: Jane uit Meijel
Wij vlogen altijd met Martinair en hadden dan Starclass, die is er ook al niet meer en de Comfortclass heeft alleen iets meer beenruimte. De laatste keer was het vliegtuig vanuit Miami overvol en werden zelfs passagiers geweigerd. De service was superslecht, Frans Bauer zat in het vliegtuig met nog een paar bn'rs, de stewardessen hadden alleen oog voor hun. Eten duurde heel erg lang en was ook niet te eten, nee voor ons geen Martinair meer. Vliegen nu voor een cruise naar Nieuw Zeeland met Cathay Pacific, ben benieuwd hoe dat is. Heb gehoord dat KLM Air France ook erg goed is.
Die laatste vlucht van Martinair van Miami naar Amsterdam was een initiatief van AirFrance (zeg nu aub geen AirFrance-KLM, want KLM heeft niets meer te zeggen, behalve dat de kleur blauw blijft, dus Amsterdam wordt een regionale luchthaven die Paris CdG gaat voeden). Die BN-ers hielden zich best gedeisd, ik heb er voorin geen last van gehad. Wel grappig dat de voor dit soort vluchten stewardessen inzetten die ik in de jaren '80 ook al eens gezien heb.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?