boeken cruise in Amerika

• stef

Hallo.

Gaarne informatie over cruise boeken in USA via vacation to go, geprobeert cruise van MCS te boeken MSC Armonia 21 -9-2009 t/m 28-09-2009,maar via telefoon en mail bericht gekregen dat zij geen cruise voor buitenlanders mogen boeken.

Zij er andere cruisreisburos in USA waar je wel kan boeken.

Groeten Stef Coenen

• Ada

Inerdaad zijn er tegenwoordig maatschappijen die dit niet meer toestaan. Ik heb dit al eerder gezien bij HAL en hoorde het ook van Princess.

Het schijnt nog wel te kunnen als je een bestaand adres in de USA hebt (bij vrienden?) en ook als je samenreist met amerikanen en die boeking gelijktijdig maakt.

Jammer want het scheelde soms erg veel geld…(dat toch wel opkwam).

• Bernadette*

Neem eens contact op met Bob Zweig. Hij (amerikaanse agent)boekt vaak voor ons en nooit een probleem gehad!

bob@cruiseland.com

• cruiser

Hallo ,

Via reisburo floegel in hoensbroek (045-5211527) te boeken msc musica gehele maand augustus vertrek 2,9,16,23,30 augustus en 6 september cruise only voor 699 p.p. er was zelfs een aanbieding voor deze prijs met balkonhut.

groeten Frans

• Hannah

In januari een cruise geboekt bij Vacationtogo met vertrek in 23 februari met de Costa Serena naar o.a. Canarische Eilanden.

Geen enkel probleem, prima geregeld.

• Zarah

Ik heb een offerte aangevraag bij Bob Zweig en vraag mij af of het echt wel zoveel goedkoper is. Buitenhut met balkon staat op HAL site voor €549 en hij rekent €591,- Dan krijg je wel 25 dollar cruise credits erbij voor drankjes etc. Is het dan het gedoe waard om het allemaal zelf te regelen?

• marijn

Ik ben de naam van reisburo Floegel nu al veschillende keren tegengekomen op dit forum,

Maar op hun site kan ik geen cruises ontdekken.

Moet dit via persoonlijk contact of zo.

En ja, ik heb me ook al eens afgevraagd, of het alle moeite wel waard is

in Amerika boeken.

Als je hier een beetje rondkijkt op internet, ben ik ook al cruises tegengekomen,

die net zo duur of nog goedkoper zijn

• cruiser

Hallo,

Het klopt dat reisburo floegel geen cruise aanbiedingen op de site heeft staan,het is een gewoon anvr en sgr reisburo.

Daar ik connectie,s heb met dit reisburo kan ik jullie een korting aanbieden.

Als jullie een cruise willen boeken bij een van de volgende aanbieders,Amca,Costacruise,Cruise travel,dfds seaways,Jacobs reizen,Kuoni,Msc cruises,SunQuest,van nood,vck zeereizen,wt,cruises,zeetours.

Dan laat het mij even weten via mail ,vervolgens naar keuze neemt het reisburo contact of jullie nemen contact op.

Dit geld trouwens ook voor andere vakantie's.

b.v met Oad,Holland international,Neckermann,Sudtouers,Center parks,enz,enz,

Groeten Frans

• caroline

Hallo Bernadette

Wij hebben via Bob Zweig een cruise in januari a.s. op het oog met de Zuiderdam van de HAL vertrek vanaf Fort Lauderdale nu kunnen wij vanaf Dusseldorf rechtstreeks met Berlin Air naar Miami vliegen scheelt een overstap maar wat raadt jij aan die Berlin Air vliegt niet dagelijks beetje lastig als er iets met het vliegtuig is ja Delta vliegt ook vanaf Dusseldorf je komt natuurlijk wel weg en vliegen toch een dag van te voren of althans dat is de bedoeling.

Wat betreft boeken via die Bob Zweig betalingstechnisch ik neem aan via creditcard ? En eerst zoveel procent en zoveel weken voor vertrek de rest?

Heb je eventueel nog hotel suggesties voor Frt Lauderdale of Miami?

Groetjes Caroline

• Bernadette*

Geen idee of deze mail doorkomt, omdat ik niet in Nederland ben.

Je moet gewoon zorgen 1 dag van te voren in Fort Lauderdale /Miami te zijn.Bekijk de prijs;2-3 dagen hotel extra kost ook geld. ,In beide gevallen heb je 1 nacht hotel nodig.En je treinkaartjes ;per persoon 2x39 euro vanaf Utrecht,

Boek eventueel een auto + verzekering! die je in Miami huurt en in F.L. weer in kan leveren.

Ja ;je belt of mailt je creditcard nummer aan hem door. Hoe je hem betaalt ,in welk tempo moet je even met Bob overleggen.Boek je heel lang van te voren dan is het anders dan bv 5 weken. Het hangt ook af van welke redeij .

Kijk eens op de Miami pagina voor een hotel. Dat verandert zo vaak! Of via www.expedia.com