orchestra

• cruiser

Hallo,

Gaan er nog veel landgenoten op cruise met de orchestra?

vertrek uit kiel op 26-7 ?

sorry een beetje laten oproep.

groeten Frans

• Ingrid

Hoi,

wij vertrekken vanuit Kiel op zondag 23/08 met de orchestra met 2 kinderen. Laat je ons even weten hoe het geweest is als je terug bent ?

Thanks,

• cruiser

Hallo Ingrid,

Wij hebben een hele leuke cruise gehad wij zijn met 3 personen 2 volwassen en een dochter van 14.

De orchestra is een vrij nieuw schip (2007).

Ik weet niet wat voor een info je wil hebben maar ik zou zeggen stel al je vragen ,en waar ik je mee kan helpen/beantwoorden doe ik met heel veel plezier.

groeten Frans

• tinca

Hallo Frans,

Ik ben beniewd naar de prijzen van drankpakketten en wellicht kun je uit eigen ervaring vertellen wat jij voor tips hebt?

We gaan in oktober met de Poesia en ga ervanuit dat de prijzen wel overeen zullen komen?

Ook de prijs van de sauna zou ik graag willen weten.

groet,

Tinca

• nedcruise

Hallo,

Een recent verslag van dezelfde cruise is gisteren op mijn site geplaatst. Met oa. info over de route en prijzen.

Kijk svp. op de pag. Ervaringen -MSC Orchestra.

Haco-www.nedcruise.info

• cruiser

Hallo Tinca,

Ik heb inderdaaad een verslag van de cruise op de site van nedcruise geplaatst,dit is een hele leuke en intressante site waar je veel ervarinegn leest.

Wat betrefd de sauna deze kostet 16 euro per uur op de orchestra.

Een wijnpakket varieerde de rpijzen begonnen bij 69 euro hiervoor kreeg 2 rode 1witte en een rose wijn + 7 flessen water.

Ik weet niet de route die jullie varen mischien heb ik daar omtrend wel nog tips voor je ik denk dat jullie varen richting griekenland of spanje laar het maar even weten.

Als ik je kan helpen hoor ik het graag.

met vriendelijke groet,

Frans

• tinca

Hallo,

Bedankt voor de info,

Frans, we gaan vanuit venetie ri griekenland en Turkije.

Op de cruise critic forums is ook een hoop info te vinden,

ik lees zoveel mogelijk over het schip en de steden, gewoon de voorpret,

maar tips zijn altijd welkom, vooral uit eigen ervaring.

groet,

Tinca

• Frans

Hallo Tinca,

De cruise wat jullie gaan maken ben ik op 2 plaatsen geweest ,in Dubrovnik en Katakolon.

In Dubrovnik gingen we van boord met een tender,omdat het schip te groot is voor de haven ,maar het is een schitterende plaats.

Wij hebben het op eigen gelegenheid gedaan en dit is zeer goed te doen.

Ook Katakolon hebben wij aangedaan ,over deze plaats waren de meningen verdeeld ,ik persoonlijk vond er eigenlijk niet zoveel aan .

In deze plaats zijn de olympische spelen ontstaan ,het kleine centrum is op loopafstand van het schip.

Er zijn enkele terrasjes en souvenirswinkeltjes.

Groeten Frans

• tinca

Hallo frans.

Bedankt voor de info

groet Tinca