cruise met kerst

• Thera

Hallo allemaal

Ik ga met mijn zoon een cruise maken met de Costa Luminosa in Dubai met vertrek 19 december

Daarna gaan we nog voor 7 dagen naar hotel Lou Lou om nog meer te zien van Dubai

Zijn er meer mensen die deze cruise gaan maken of zijn er mensen die leuke tips hebben voor ons???

Hoor het graag

Groetjes Thera

• CLM

Het is een must om een aantal van de hotels in Dubai te gaan bekijken. Veel gebouwen zijn een vorm van zeer gewaagde en geslaagde architectuur en alleen daarom al de moeite waard. Wie eenmaal de lobby's van deze hotels betreedt waant zich als snel in een sprookjesboek en mochten er voor bezoekers toegankelijke faciliteiten zijn dan moet je dat zeker doen. Extreem luxe hotels zoals Atlantis en Burj al Arab zijn voor niet-gasten niet of slechts beperkt toegankelijk. Een manier om hier binnen te komen is bijvoorbeeld door een drankje te nemen in het restaurant van het hotel.

Indien je van een tocht met een luchballon houdt is dit misschien ook wel wat: http://www.ballooning.ae Deze ongeveer 5 uur durende ervaring wordt dagelijks gehouden met vertrek rond zonsopkomst.

Verder een leuke manier om Dubai te verkennen is via dubbeldeksbussen die rondrijden volgens het “hop on, hop off”-principe. Je betaalt een vast bedrag waarbij je binnen een bepaald periode onbeperkt op- en af mag stappen van de rondritbussen.

• Thera

Bedankt

We zijn daar 7 dagen in het hotel en willen heel veel zien dus alle tips zijn welkom

Weten jullie hoe het eten daar is want wij hebben een hotel met alleen ontbijt

Groetjes Thera

• christel

Ook wij gaan met onze 4 kinderen deze cruise maken

• Thera

Hoi Christel

Leuk meer Nederlanders aan boord

Ik ga met mijn zoon van 17

Vliegen jullie meteen terug na de cruise of gaan jullie ook net als wij 7 dagen nog naar een hotel???

Wij hebben al velen cruises gemaakt de laatste 2 jaar en nu voor de 2e keer met de Costa en jullie???

Hoor het wel groetjes Thera

• T.1964

Hallo allemaal

Het was een geweldige reis alleen is het toch heel verstandig om nog een weekje langer te blijven in Dubai anders mis je echt veel

Wij hadden een hotel in Sharjah 10 km van Dubai en dat is een stuk goedkoper en was ook een heel goed hotel

groetjes Thera