wie gaat er nog meer op 14 oktober met de zuiderdam van de HAL, en wie kan mij vertellen of er s'avonds alleen aan tafel in het lido restaurant eten is of ook s'avonds buffet gr. monique
aan tafel in het lido restaurant ???
ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt..
aan een tafel eet je altijd volgens mij waar je ook eet..
maar je bedoelt waarschijnlijk of je buiten het restaurant van de kaart het diner ook buffet op het lido dek kan eten….
dat kan je wel maar dan heb je dan ongeveer hetzelfde eten als in het restaurant alleen dan buffet ( uitgeserveerd) als het is zoals het op de rotterdam is maar dat denk ik wel…
marij
hoi monique
dan is voor jullie het lido een goed alternatief…
ikzelf vind die avonden net heeeeeeeeeeeel erg leuk…
en echt niet iedereen loopt in een echte galajurk…
ik had zelf een lange jurk en een zwarte lange rok met mooie tops bij, maar ik zag ook heel veel vrouwen met een mooie lange zwarte broek en een mooie feestelijke blouse erop…
dus ik heb ook 1 avond mijn zwarte lange broek met een feestelijke lange top eraan gedaan.. maar dat had ik niet zo gepland kwam op het idee de eerste formele avond dat ik toch best veel vrouwen zo zag…
en je ziet altijd mensen die zich van de dress code niet veel aantrekken en dat vind ik echt jammer… want dan moet je zeggen we eten op het lido dat dan het alternatief is…
in ieder geval een fijne cruise gewenst
marij
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?