laatste cruisedag

• Anja

Heeft er iemand tips voor de laatstedag?

Wij gaan smorgens om 8 uur van oasias of the seas af in fort lauerdale en we vliegen pas kwart voor 7 savonds.

weet iemand of je je koffer ergens kwijt kunt voor een dag?

Of is er iemand die de laatste dag voor een uurtje of 8 een auto gehuurt heeft?

Alle tips zijn welkom…

• ward

kijk ff bij excursies die je via de rccl kan boeken,op de dag van vertrek heb je vaak excursies je vertrekt om een uur of 8

koffers blijven in de bus en na de trip zetten ze je rond 1 af bij het vliegveld

• Bernadette*

koffers kwijtraken op het vliegveld is haast onmogelijk ;kon vroeger wel.

Je kan 2 dingen doen. Er is al eerder op dit prikbord over gepost.

-auto huren en de dag volmaken met leuke dingen. Everglades winkelen oid

-huur voor 1 dagdeel een hotelkamer.

Anders zit er niks anders op dan je oeverloos vervelen op het vliegveld.

Een excursie zoals Ward voorstelt brengt je maar tot ongeveer 13.00 u onder de pannen. Daarna slaat de verveling ook toe ….

Iets anders….;.ik zou het niet kunnen verzinnen!

• Anja

Weet iemand of je in de buurt waar je de boot af gaat een alamo is?

• Bernadette*

probeer eens : www.mapquest.com

• Carlos

Hallo Anja,

Ik weet uit ervaring dat Budget dicht bij de uitgang van de haven een verhuurbalie heeft. dat is max 10 min van de cruise terminal.

Budget at Quay Shopping Plaza. De overige bedrijven hebben het allemaal op het vliegveld.

Zij brengen je gratis naar de cruise terminal, en halen je ook op als je weer een auto bij ze huurt na afloop van je cruise.

Budget is de enige die zo dicht bij de haven een verhuurstation heeft. Je kan de auto dan op het vliegveld inleveren

Als je “Budget coupons” googlet krijg je allerlei kortingsaanbiedingen te zien die je kan gebruiken voor het huren van een auto.

Succes.

• greet

Hallo Anja,

Je hebt al wat tips gekregen, ik heb de volgende ervaring:

Wij kwamen februari j.l van een cruise terug in Fort Lauderdale en werden getipt door een amerikaan dat buiten (als je met je koffers dus weer naar buiten gaat en ook taxis kan vinden, een soort pleintje is het naast de terminal )een gratis bus is die je naar het vliegveld van fort lauderdale brengt.

Dat was inderdaad zo, hardstikke makkelijk. In nederland hadden we al een boeking gedaan voor een auto vanaf het vliegveld van Fort L.

Het gaat verder makkelijk en spotgoedkoop, wij leverden hem weer in op Miami airport, hoewel daar de autoverhuurders een beetje moeilijk te vinden waren aangezien ze iets buiten de airport liggen, het was goed naar de bordjes kijken . Ook daar weer een gratis shuttlebus naar de terminal.

Op de boot trouwens ,een paar dagen voor het eind, krijg je vaak allerlei mogelijkheden aangeboden om die dag door te komen. Wij waren met MSC maar ik neem aan dat de meeste maatschappijen dit voor de passagiers doen.

Succes en veel plezier

• Nienke2010

Ik zou als ik jullie was voor een dag een auto huren. Ophalen bij de cruiseterminal en inleveren bij de luchthaven. Kan je ook meteen je koffers meenemen. Er is genoeg te doen in de omgeving.

• J.de Gruijter

Hallo,

Ik vertrek op 15-10-09 met de Carnival dream uit Rome, het is echter niet mogelijk gebleken om vanuit nederland de Funpas aan te vragen daar vliegveld Rome niet in de lijst voorkomt, geeft dat problemen bij inchecken op het Schip en heb je naast je paspoort, welke op het schip wordt ingenomen, nog een ander indentiteit bewijs nodig