aanbieding met martinair naar orlando ( cape canaveral)

• marij

mocht er iemand nog een ticket willen boeken voor een rechtsreekse vlucht.

nu 100 euro voordeel met de 3 dwaze dagen bij de bijenkorf…

wel pas vanaf donderdag te boeken.

http://www.martinair.com/nl_nl/campaigns/deBijenkorf.aspx

marij

• Ruud

Op donderdag 1 oktober probeerden wij via internet om 08.00 uur s'ochtends een vlucht te boeken in het kader van de actie 3 dwaze dagen van de Bijenkorf voor €449,00 naar Aruba. Datum van terugkomst 2 januari.Er verscheen een bedrag van €1861,00!!!!!Die ochtend hebben we het nog wel 10 keer geprobeerd steeds met hetzelfde resultaat.Op vrijdagmiddag 2 oktober heb ik dit persoonlijk gemeld bij het Martinair standje bij de Bijenkorf te Amstelveen. Daar werd me verzekerd dat de actie ook in de kerstvakantie gold en dat men ons zo spoedig mogelijk terug zou bellen. Tot nog toe is dit niet gebeurd. Wij probeerden om 20.30 uur 2 oktober alsnog te boeken. Echter nu wordt aangegeven dat de actie niet meer van toepassing is op herfst- en kerstvakantie.Wel zijn er nog plaatsen, wederom voor hoog tarief! Daarnaast wordt ook op ander dagen niet de actie van €449,00 weergegeven.Allemaal heel frustrerend. Gezien het feit dat wij alleen in de kerstvakantie kunnen verzoeken wij dringend ons alsnog te boeken voor 19 december 2009 (heenreis) en 2 januari 2010 (terugreis)voor twee personen voor het actiebedrag van €449,00 per persoon in het kader van de dwaze dagen.Bij voorkeur met extra beenruimte. Zo niet, dan schakelen wij tv programma's zoals RADAR en KASSA in, alsmede rubrieken zoals Op is op in de Volkskrant. Met vooralsnog vriendelijke groeten,

C.M. Wisse en A.R. Monster

• Bernadette*

Misschien ander prikbord gebruiken voor uw klacht.

Voor u heel vervelend maar wij als cruiseliefhebbers ‘kunnen’ hier niks mee. Stel ;iedereen gaat zijn frustraties,klachten en ergernissen over alles en nog wat hier posten…..

• Asha

Bernadette,

Je kan wel zeggen dat je voor klachten een ander prikbord zou moeten raadplegen, maar vermeld het er dan ook bij. Mij is hetzelfde overkomen. Ik zei nog dat ik er niets van geloofde er dat als puntje bij paaltje kwam en niet zou kunnen en dit een lokkertje was. Nee absoluut niet werd mij gegarandeerd. Voor een reis naar Orlando was er nog genoeg plaats en of ik mijn naam en telefoonnr. wilde noteren en de tijd dat ik gebeld zou willen worden. Gezien het feit dat ik laat thuis ben van mijn werk heb ik gekozen voor 19.00-20.00 uur dit gold ook voor mijn schoonzus. En wat denk je ze bellen ś-middags. Gelukkig (voor wie eigenlijk) was er iemand thuis(waarom moest je aangeven op welk tijdstip je gebeld wilde worden??). Ik moest als ik nog mee wilde de reis snel via internet boeken. En wat denk je, inderdaad Orlando was niet te boeken voor 399 euro wel voor veel hogere bedragen. Nou ik hoef al niet meer ik heb gewoon gelijk gehad. Ik vraag me wel af of er wel reizen zijn verkocht voor dat bedrag. Op=Op kan natuurlijk elk moment gelden. Wat een stunt (lees: zielig gedoe).

• Bernadette*

ik blijf erbij dat dit probleem hier niet thuis hoort.

Het is heel vervelend voor jullie maar je moet echt een ander prikbord hiervoor hebben. Heb je nou zo weinig fantasie dat je niks kan verzinnen waar je frustratie wel op z'n plaats is? Moet nou alles voorgekauwd (gemeld) worden ? Vooruit:

een aantal prikborden er zijn er ongetwijfeld meer:

- Miami

-vliegen

-vliegtickets

-vakantie

-Florida

-luchtvaart

-oplichting

Ik zou zeggen;doe je best en succes!

• marij

hallo ruud

ten eerste wil ik zeggen ( net zoals bernadette) dat dit een prikbord is waarop je mensen tips kan geven of ergens mee kan helpen..met cruises…

omdat er best veel cruises vanaf orlando gaan dacht ik och laat me die tip hier plaatsen ( kom hier wel vaker) ik ben absoluut niet van martinair of van de bijenkorf ( jammer genoeg) ;)

heel jammer voor je dat het niet gelukt is en dat je een hoop stress ervan hebt gehad..

toevallig ga ik zelf al een jaartje of 30 ( toen stonder er nog maar 5 hotels) al naar aruba. en ik heb natuurlijk zelf ook de aanbieding gelezen en ging er zelf al van uit dat het absoluut niet voor de kerstperiode was…maar als jij er dat wel uit haalt kan dat natuurlijk…ik heb het zo niet gelezen.

om dan hier je gal te komen spugen moet je ook zelf weten maar vind jij dat eigenlijk wel terecht ???

wij kunnen er ook niets aan doen…

dus ik wens je veel suc6 met al je media benaderingen maar als dat iets zou doen zou het zeker al groot in de telegraaf hebben gestaan…en daar stond alleen maar dat het een daverend suc6 was de dol dwaze dagen…heb er niets verder over gelezen…

gr marij

• marij

volgens mij hoort dit soort vragen op het prikbord thuis van de advocaten :D

die weten welke stappen je moet ondernemen om of de bijenkorf of martinair aan te pakken.

suc6 dermee

gr marij