tenerife en madeira

• anvanleeuwen

wil een reis boeken met de “navigator of the seas” naar tenerife en madeira.

heeft iemand ervaringen met dit schip of bestemming?

Bij voorbaat dank

• T.1964

Hallo

Op www.nedcruise.info staat mijn verslag bij de MSC Poesia ik dat je daar veel aan hebt

Het is echt een mooie reis zou hem zo over willen doen

Veel succes met het lezen en heb je vragen hoor ik het wel

Groetjes

P.S. vergeet ook niet zelf een verslag te schrijven zo kunne wij elkaar toch mooi helpen

• Carlos

Hallo An,

Wij zijn in april met de Navigator of the Seas van Ft. Lauderdale naar Barcelona gevaren.

Heerlijk gehad, geen moment verveeld, mooi schip, heeft een schitterende Promenade met winkels, cafe ect.

Veel te doen.

Wij hebben ook Tenerife aangedaan. De haven is op loop afstand van het Centrum. Dat is ook op Madeira.

Allebei een leuke stad om een dag in door te brengen. Denk wel aan de siesta tijd. Trouwens dat is ook in Cadiz het geval.

Groeten,

Carlos

• anvanleeuwen

inmiddels de betreffende cruise gedaan door een hele snelle boeking en het was in een woord fantastisch!!

de gehele familie incl kinderen hebben zich geen moment verveeld en er was van alles te doen. Het eten was ook heel goed, vers en warm. voor degene die meer rust wilde hebben bestaat er de keuze in het restaurant te eten en voor degene met kinderen of haast:) het buffet boven met giga uitzicht.

de shows waren prima en de band van goede huize! de aanleghavens waren inderdaad op loopafstand. erg prettig. de prijzen in de winkels waren in dollars en voor ons was dit erg gunstig.

Ik heb wel gemerkt dat er ook mensen zijn die echt klagen om niets en dat is erg deprimerend. bijvoorbeeld waarom een koude soep niet in een glas gegeven wordt maar een soepkop. soort ergenissen waar wij niet eens aan denken.

ondanks dat het schip vol geboekt was hebben wij geen moment gehad van drukte of wachtrijen. Het schaatsen was ook erg leuk voor de kinderen net zoals de klimwand, zwembaden en whirlpools.

Er is een echt nadeel. de reis is was veel te kort!!

Wij willen nu naar het nieuwe schip “The Oasis” lijkt ons fantastisch!