Even alles weer vlottrekken

• Bernadette*

Caroline tik eens in: www.toandfromtheairport.com/miami.html

Dan zie je wat de mogelijkheden zijn.

Kleine waarschuwing.

Realiseer je wel , dat bijna niemand in de VS met het openbaar vervoer gaat. Wij hebben het 1x gedaan ;zomaar overdag wat rondgereden;kaartje gekocht $1 en 1 uurtje rondgereden door Miami.Ons vliegtuig vertrok pas in de nacht en je moet toch wat!

In de bus zaten 2 dronken mannen (ruzie), een met godsdienstwaanzin( wilde terplekke de hele bus bekeren), er vond een beroving plaats (dader wist van niks ;ruzie)en de bus werd aangereden ;waarschijnlijk opzet.

Dus weet wat je begint wanneer je met bagage!! de bus in gaat.

Uiteindelijk gingen we er downtown Miami maar uit en werden gelijk onder de hoede genomen van 2 mannen die het onverantwoord vonden dat wij zo argeloos waren om een ritje te gaan maken. Alhoewel het wel wat ‘had’ zou ik het niet zo gauw weer doen. Ook moesten we in de schemer weer de bus nemen naar het vliegveld. We hadden een heel akelig gevoel bij de bushalte. Je bent uiteindelijk een aantrekkelijke prooi als toerist voor veel mensen . We hebben overal in de wereld in het openbaar vervoer gezeten , maar Miami was toch wel een dieptepunt.

• Bernadette*

Ben 1x geweest jaren geleden ;ga er nooit meer heen..Weet zelf meer dan de mensen die daar rondlopen . Heel ‘opgeschroefd gedoe’ zowel van de klanten als de organisatie .

Wanneer je een beetje met internet om kan gaan , dan heb je zo'n dag helemaal niet nodig.Maar ik begrijp dat er een markt voor is en niet iedereen is hetzelfde!

Ik zou in Fort Lauderdale een hotel boeken.

Nogmaals , huur een auto in Miami ;maak er een leuk dagje van , zorg voor het donker 19.00 in Fort Lauderdale hotel te zijn. Ga lekker eten ,loop langs de zee, neem een drankje en ga naar bed. Je bent doodmoe door het tijdsverschil en je hebt een hele enerverende dag achter de rug.

Laat de volgende morgen na het ontbijt de receptie een taxi regelen naar de haven. Vaak zijn er meer gasten die dezelfde kant uitmoeten en kan je goedkoper naar de haven met een ‘busje’ waar een bagagewagen achter hangt. Je kan vaak al tussen 11.30 en 13.00 inchecken .

Een limo kan je ook bestellen . Is de prijs ongeveer van 2 x gewone taxi, maar er kunnen 4 -5mensen in.

Je hebt die dag niks meer aan je huurauto , die je wel moet betalen.

• Caroline

Hallo Bernadette

Ach je moet het zo zien we landen alleen maar in Miami en het Crown plaza hotel heeft een eigen shuttledienst dus we laten ons meteen op halen gaan direct naar het hotel lekker wat drinken beetje eten en onder de wol de volgende ochtend (wellicht met andere hotelgasten die ook naar Fort Lauderdale moeten) nemen we een shuttle c.q. taxi rechtstreeks naar de boot.

Komt allemaal goed ben weer wat wijzer het wordt geen trein of bus. Bedankt voor je goede raad en de site.

Groet Caroline

• Sunnysky

Hallo Ottoline!

Ik wens jou en frans een fantastische vakantie toe en op zeker dat ik met jullie mee reis via de site!

Heb zelf ook de Panama Cruise gemaakt en wij hebben erg genoten.

Veel plezier en natuurlijk gezond weer terug.

Hartelijk groetjes,

Sunnysky

• marij

nou hier spreekt dus 1 van die opgeschroefde klanten die dus niet alles weten en het super vind dit soort dagen, en het opgeschroefde gedoe van de organisatie zeer kan waarderen

gelukkig zijn niet alle mensen hetzelfde …

• ottoline

Dank jullie allemaal voor de lieve vakantie wensen.

En wie meekijkt, veel leesplezier

tot later

ottoline

• marij

hoi ottoline

ik wil je heel graag volgen maar krijg telkens pagina onbekend ??

is het wel het goede adres.

groetjes marij

• ottoline

Hoi Mary,

Kijk dan even op www.verwoerdt.nl en vandaar naar reismee.

fransenottoline.reismee.nl

Leuk dat je ons wilt volgen.

Groet Ottoline