Oost Middellandse zee vanuit Venetië

• Esther

Heeft iemand ervaring met een Oostelijke Middellandse Zee Cruise vanaf Venetië.

Is de haven makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld?

Kunnen de plaatsen onderweg (Dubrovnik, Piraeus, Izmir en Nafplion) zelf bezocht worden of moet je altijd met een excursie mee?

Wij gaan in mei 2010 met de Norwegian Gem.

Alvast bedankt voor de info.

• tinca

Hoi Esther,

Ik weet niet vanaf welk vliegveld je naar venetie wilt, maar zowel vanuit het marco Polo als Trevisio luchthaven is Venetie prima te bereiken.

Ik ben zelf net terug van een reis vanuit Venetie, we kwamen aan op trevisio en namen daar vandaan de bus naar venetie, enkele reis E 6,- meen ik.

Excursies zijn niet verplicht, je mag op eigen gelegenheid een stad en omgeving bekijken.

het is wel handig om alvast thuis je te orienteren, dan hoef je dat niet meer te doen als je aan boord bent.

Venetie en Dubrovnik en izmir kun je prima zelf bekijken, er gaan taxi's vanaf de terminal in elke aankomsthaven die we hebben aangedaan,

met standaardprijzen E 10,- enkele reis naar het centrum, ( dubrovnik en izmir)

maar soms is er ook goedkoop openbaar vervoer of anders een transfer te boeken vanuit het schip.

groet,

Tinca

• T.1964

Hoi Esther

Ik heb een verslag geschreven van ik denk deze cruise

Kijk even bij Nedcruise.info en kijk bij ervaringen

Mijn verslag staat dan bij de MSC Poesia die moet je aanklikken en dan even naar beneden scrollen

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt

Veel leesplezier groetjes