hulp gevraagd

• Josjev

hoi ik ben met Vacations To Go ingesprek met Rob Barends (ahum Email) (:D

Nu ben ik dus superslecht in engels

kan iemand dit voor mij vertalen in gewoon nederlands

en is het betrouwbaar iets te boeken via hem, en het betalen, het betreft een cruise west middelandse zee.

This deal is currently available, though price and availability are subject to change so let me know as soon as possible

en dan deze nog:

Per person prices in US dollars, including port charges, taxes and government fees, based on double occupancy:

Please contact me before this expires so we can lock in your cabin and rate

alvast bedankt.

Ps: als je betaald hebt kan de prijs dan nog veranderen?

• peterenchrista

De aangevraagde offerte/prijsopgave is te boeken. Maar de beschikbaarheid en de prijzen van deze offerte/prijsopgave kan wijzigen. Dus laat mij het het zo spoedig mogelijk weten.

De prijs is per persoon en in Amerikaanse dollars, inclusief havengelden en toeslagen gebaseerd op een tweepersoons bezetting.

Laat het weten voordat deze prijsopgave/aanbod vervalt. dan kunnen we uw hut voor deze prijs en voorwaarden vastleggen.

( Dit blijft de prijs, sommige aanbieders verlagen de prijs later als deze bij de rederij erg zakt. Maar zou ik wel vooraf informeren. Je betaald nooit een hogere prijs dan afgesproken of er moet brandstoftoeslag verhoging volgen maar moet dan wel raar lopen. Zou dan om een gering bedrag gaan).

Peter

• Josjev

he dankje wel.

heb het 1 en ander ook met een vertaal site gedaan

Inmiddels heb ik geboekt ,5 feb naar de middelandse zee, 2 persoons balkon kamer voor maar 1800 dollar ben helemaal blij :)

Onze eerste cruise.

• T.1964

Hallo

Om welke cruise gaat het want als ik deze prijs zie is die niet echt laag??

groetjes

• Josjev

Hoi

Het gaat om een 9 daagse middellandse zee cruise van de NCL schip Jade

dit bedrag 1838 dollar is voor een balcon hut voor 2 personen inclusief havengelden en tax.

Ik dacht toch niet dat dat duur is ;-)

gr Jose

• Josjev

Hoi

Het gaat om een 9 daagse middellandse zee cruise van de NCL schip Jade

dit bedrag 1838 dollar is voor een balcon hut voor 2 personen inclusief havengelden en tax.

Ik dacht toch niet dat dat duur is ;-)

gr Jose

• marga

cc

• ottoline

Hallo JosjeV

Helemaal geweldig, wat zul je genieten.

En of het nu veel of weinig is wat je betaald, geboekt heb je al…..dus….geniet.

Pas op voor het Cruisevirus…… dat zal je zeker pakken en Nooit meer loslaten.

Wat ik bedoel, eenmaal gecruisd …..dan wil je niets anders meer.

Veel plezier en geniet ervan.

• marga

Hallo josheV

Bij welke reisorganistatie boek jij je cruise waar met dollars betaald???.

ik weet dat de prijzen in amerika veel lager liggen dan hier!!!

alvast bedankt,

gr.marga,