Op dit forum lees je vaak via Bernadette de naam van reisagent “Bob Zweig”, omtrent boeken in Amerika.
Gisteren (Zondag) mail ik Hr.Zweig om een offerte van een bepaalde cruise te maken, binnen één uur antwoord.
Ik had de prijs van de cruise al opgezocht op zeven verschillende sites in de USA, Bob was de goedkoopste
en recht door zee, dus geen toeslag hier en geen toeslag daar, zolas in Nederland.
Bepaalde rederijen mag ook Bob niet verkopen aan Nederlanders, maar dat staat keurig op zijn website
vermeld welke rederijen hij wel verkoopt, ook is hij aangesloten bij CLIA/NACON/ASTA (ANVR/SGR)
En hij was bovendien € 600,00 p.p. goedkoper dan o.a. Cruise Travel, Zeetours en de HAL zelf.
Wij boeken al 12 jaar in de USA bij het zelfde reisburo, dit was in het verleden een klein reisburo, nu is het
opgegaan in “Carlson” groep, en daardoor een cruisefabriek geworden.
De manier hoe deze meneer met zij potentiéle klanten aangaat, in een woord geweldig.
Dit berichtje is voor een ieder die veel twijfels heeft om in Amerika te boeken, het kan dus wel en goed.
Citaat uit Bob zijn mail: do not charge any service fees or charges and I also allow full cancellation with
no penalties until the scheduled cruise line final payment date.
Ik las een bericht op dit forum van iemand die geboekt had op de “Cruise Beurs” en even later niet meer
gratis kon annuleren, kunnen ze in Nederland nog wat van leren.
Hopende met dit berichtje een hoop mensen op hun gemak te hebben gesteld, groet Henk