Hallo cruiser's,
Dit is dus een bevestiging van wat we eerder hebben kunnen lezen.Ik ben bezig met het uitzoeken voor een cruise van een klant ,ik heb nu info opgevraagt rechtstreeks bij de rederij.(v.s.)
Maar tot op heden nog geen antwoord gekregen ik doe dit namens het reisburo dus via de officele weg met anvr en sgr nummer.
Wij kunnen de cruise wel boeken via een andere weg maar willen het zo voordelig mogelijk maken voor de klant.
We krijgen vaker aanbiedingen door van rederijen ,maar deze verschillen van land.
als voorbeeld ,de actie van msc 2e persoon voor de helft van het pesto tarief (vroegboek tarief , actie is inmiddels afgelopen,vervolgens kreeg de klant van ons ook nog zijn 5% extra korting ) deze aanbeding was alleen geldig voor de Nederlaandse markt en niet voor andere landen deze actie heeft ons veel klanten gebracht uit belgie.
Ook andere rederijen werken tegenwoordig zo.
Het is zelfs ook al bij de pakket reizen ,hotel vakantie's dat er een groot prijsverschil inzit,daar wij in de grensstreek zitten merken wij dit goed, (ook hier soms enorme prijsverschillen zeker in de vakantie periode )
daar wij een zeer groot aantal contractenhebben met touroperators en cruiseconsulenten(travelers) kunnen wij zeer scherpe prijzen aanbieden.
Met de v.s. kunnen wij echter niet concureren daar de prijzen vaak heel scherp zijn maar hopen in de toekomst toch ook hier een contract te kunnen gaan sluiten.
met vriendelijke groet, cruiser