Norwegian Epic 1e afvaart

• Ivo

Beste cruisers,

Wie gaan er allemaal nog meer mee op de 1e afvaart vanuit Rotterdam met de Norwegian Epic?

Groeten,

Ivo

• Caroline

ik en cruisevriendinnen

• gerard

ik ga ook mee 2daagse cruise.

woord onze derde cruise

2 maal ncl

1 maal holland amerika lijn

• Carrie R

Ik denk dat er wel heel wat Nederlanders van deze 2 daagse aanbieding (door Cruise Travel) gebruik hebben gemaakt, dus ook mijn vriendin en ik gaan mee; te meer daar het schip ook vanuit Rotterdam vertrekt.

Als ik het goed heb begrepen is het ook helemaal volgeboekt.

Het zou leuk zijn als er voor al die Nederlanders op het schip voor een uurtje een kennismakingsbijeenkomst (met een hapje en een drankje) zal worden gehouden, zoals ik dit heb meegemaakt op de HAL.

groetjes en tot dan allemaal

Carrie

• rogier

Wij gaan mee met 2 stellen,vandaag toevallig de papieren binnen en zitten op dek 9.

s'middags om half3 is er een bijeenkomst in het theater aan boord met gratis borrel!

Wij zijn alleen blij dat we met het vliegtuig terug gaan,de terug komst is gepland om 00.30 in rotterdam op woensdag!!!!

Rogier

• Caroline

Ja wordt een latertje, ben ook net klaar met het wijzigen en mailen voor de oppassen

• Rogier

Maar je krijgt wel een bon van 2.50 euro!!!!!!!;)

Kan je de hele reis op teren!

• Carrie R

Volgens de ontvangen brief zal er een grote groep nederlanders aanwezig zijn die zich voor deze trip hebben opgegeven. Behalve de kortingsvoucher van 2.50 euro voor de terugreis per ferry boot, krijg je nog zakgeld van $ 100,– maar dat geldt natuurlijk alleen bij een volgende NCL boeking.

De late aankomst in Rotterdam zal voor ons tweeen geen probleem zijn. Wij kunnen als Rotterdammers zo met onze trolleywagen naar huis lopen.