cruise met 3 volwassenen

• Cobi

Wie heeft er ervaring met een cruise met 3 volwassenen? Zijn er hutten voor 3 volwassenen?

• HenkLo

Jazeker zijn er hutten voor 3 ( meestal zelfs 4 ) personen.

Check daarvoor vooral even op de website van de rederij en zoek het deckplan.

Groet,

HenkLo.

• Ine

Op sommige schepen is het 3e bed een soort inklapbaar bovenbed. Bij andere soms een soort slaapbankje.

Dit verschilt per schip of zelfs per rederij.

Een binnenhut is meestal wel erg krap voor 3 volwassenen, beter is het bijv. een buitenhut met balkon te nemen.

De badkamers zijn eigenlijk op alle schepen vrij klein, zelden kan je er met 2 personen tegelijk in.

• marij

holland america line hebben wat grotere hutten en een heel comfortabele bedbank zelfs de binnenhut wat beslist om te doen is.

een bed wat uit het plafond komt vind ik zelf wat minder en een beetje benauwd.

maar het kan absoluut

marij

• cobi

Allen dank voor de reacties.

Ben nog wel op zoek naar wat meer reacties van mensen die ervaring hebben met een reis met een oneven aantal volwassenen.

• peterenchrista

Beste Cobi,

Wij hebben mijn moeder op een korte cruise van 4 dagen meegenomen. Zij sliep op het slaapbankje wat in de hut stond. Het was voor 3 nachten te doen maar omdat het een normale binnenhut was wel erg krap. Om van ons tweepersoonsbed naar de badkamer te komen was het uitgeklapte bed wel een obstakel moet ik zeggen. Voor een langere cruise zouden wij dit nooit gedaan hebben.

Peter