riviercruise Moskou<>st. Petersburg

• ramona r/m.embrechts@home.nl

Deze zomer zijn we van plan om een riviercruise te maken Moskou<>st. Petersburg en deze te boeken via een touroperator via een reisburo. Nu komen we uit op een reis met nederlandse reisleiding met excursies (ook nog optionele natuurlijk) die gebruik maakt van het schip M/S Dimitri Furmanov.

Graag zou ik wat lezen van ervaringen van anderen die zoiets al eens gedaan hebben , zowel de negatieve als positieve kritieken. Ook over andere schepen hoor ik graag iets.

• Lisa Ouwerkerk

Beste Ramona,

Mijn naam is Lisa Ouwerkerk en ik werk als persoonlijk reisadviseur bij Personal Touch Travel (zie ook www.personaltouchtravel.nl). Wij hebben zeer goede contacten en ervaringen met alle cruise -en rivierrederijen. Indien gewenst, kan ik voor je gaan zoeken naar alternatieven en ervaringen bij de rederij zelf van klanten die deze cruise al eerder gemaakt hebben. Tevens kan ik mijn collega's eens raadplegen wat zij hierover gehoord hebben.

Als je aan mij doorgeeft, wanneer jullie van plan zijn de cruise te maken, kan ik eens kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Personal Touch Travel

Lisa Ouwerkerk

lisa.ouwerkerk@personaltouchtravel.nl

06-48068932