Cruise boeken in Nederland

• T.1964

Hallo mensen die hier mee prikken van het reisbureau

Waarom zouden Nederlanders toch zo weinig cuisen???

Nu komen jullie met cruises en vlucht geweldig maar waarom betalen wij onze tol er meteen voor

Voorbeeld;Boek 2 verschillende vluchten en ben nog ruim 200 euro goedkoper uit ????

Leuk die contracten met de KLM ……………die zo graag verkocht worden en waar ik slechte ervaringen mee heb

Nu willen wij gaan inschepen in New York en tot mijn verbazing kan ik via Dusseldorf voor de helft goekoper vliegen ?????????

Verder krijgen wij bij elke aanbieding in Duitsland b.v. als we varen met de MSC (goldcard) 10% korting

In Nederland roepen ze meteen het is al een aanbieding terwijl het in Duitsland dan ook een aanbieding is raar

Moest dit even kwijt en maar goed dat jullie niet weten hoeveel mensen er in Duitsland zijn gaan boeken en ik adviseer ze het ook

Oh ja en bij die 10% in de zomer kreeg ik nog eens een bon van 100 euro tegoed in Duitsland

• Caroline

Ben net terug van een cruise met de Zuiderdam en ook gevlogen vanaf Dusseldorf met Lufthansa non stop naar Miami is een goed alternatief dat vliegen vanaf Duitsland geen wachtrijen, wel handbagage controle maar ja dat is nu eenmaal zo.

Ook handig ivm de slechte weersomstandigheden met vertrek hebben we een overnachting in hotel Relexa hotel airport Dusseldorf gedaan ze hebben ook een optie overnachting en je auto in de parkeergarage onder het hotel voor de duur van je vakantie daar te stallen voor rond de 98 euro.

• T.1964

Hoi Caroline

Wij hebben gevlogen afgelopen december via Schiphol en ook bij de KLM strenge controle voor je handbagage na het inchecken nog

groetjes