Vraag over wifi in haven

• Balkje2001

Hallo mede cruisers,

Wij hebben weer een cruise geboekt en vertrekken op 24 april vanuit Venetie met NCL, HEERLIJK!!!

Op de vorige cruise zag ik een man die zijn eigen laptop mee had en in iedere haven zat te internetten. Aangezien ik niet heel erg handg ben in die dingen weet ik niet hoe hij dat gedaan heeft. Ik heb een mini laptop met wifi erop, maar dat gebruik ik nooit want thuis plug ik mij kabeltje gewoon in.

Kan iemand mij vertellen of ik mijn wifi kan gebruiken als we aangemeerd liggen in de haven en hoe dat dan werkt met inloggen en dergelijke. Ik weet niet of dit uberhaupt kan of dat ik misschien ergens een account moet aanmaken, of een tegoed moet kopen op het schip ofzo.

Ik hoor graag alle tips!!!

Alvast bedankt!!!

Claudia

• T.1964

Hallo Claudia

De laptop geeft het meestal al zelf aan ….Netwerk niet beschikbaar en dan druk je op ander netwerk kiezen en dan kom je er vanzelf

Als je wifi koopt krijg je een code voor de aantal uren die je betaald hebt en die activeer je

Ze zullen dit kaartje nooit gekocht hebben denk ik op het schip is erg prijzig

Ik weet wel dat het personeel dit kan afkopen goedkoop dus het kan zijn dat die in de terminal zaten

Of het netwerk in sommige terminals onbeveiligd is zou ik niet weten

Ik vind het jammer van de tijd die je hebt om te gaan internetten maar goed dit is mijn mening

groetjes Thera

• soraya

Hoi allemaal,

Ik ga 28 April met mijn man op cruise vanuit Tampa Florida,

Met de Carnival legend .het is ons eerste keer dat we zo iets doen,

Heb ook geen idee hoe dat allemaal gaat,

zijn er nog meer mensen die dat ook gaan doen of op een andere boot,

Ik hoor het graag. Groeten Soraya en Nico uit Den Haag