Zijn er nog meer mensen die deze zomer (begin augustus) met de MSC Fantasia gaan cruisen?
Vorig jaar zijn we met de MSC Splendida geweest en dat is toen erg goed bevallen.
Italianen zijn erg druk en hard sprekend en denken dat het schip van hun is ze trekken bijna de ligstoel onder je weg
Ik ga in de grote vakantie alleen als het een echte leuke aanbieding is en anders niet
Maar in April zal dit nog wel meevallen maar begin augustus zit het schip ook vaak te vol en dan vooral met italianen
Groetjes thera
En wat denk je van Italianen met kinderen? Op onze laatste cruise in Januari waren de obers en cabin stewards nog niet helemaal herstelt van de 150 Italiaanse kinderen in de kerstvakantie……..
Moraal van dit verhaal: informeer even wanneer de Italiaanse kinderen vrij zijn…. paas en pinkstervakantie bijvoorbeeld.
Raad je aan om lekker aan boord te blijven Tunesie is niets aan zelf ben ik net terug heb een excursie geboekt aan boord maar in de medina wordt je naar kennissen van de gids meegenomen om te “shoppen” leer parfum en kleden nou echt niets aan, rommel en je wordt afgezet.
Voor mij mogen la goulette van de lijst halen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?