Het metro station is niet zover vanaf de cruise terminal. maar het staat heel slecht aangegeven. je loopt langs de haven die is aan de linkerkant, en dan zie je opeens een groot geel gebouw staan op een heel druk kruispunt aan de rechterkant je moet dus oversteken.

Dat is het stations gebouw, een ritje naar het centrum kost 1 euro en dan mag je ook nog overstappen, dus erg goedkoop.

Een taxirit kost na een beetje onderhandelen 12 tot 15 euro en dan ben je midden in de stad.

De trein/ metro zou ik af raden want ze zijn de hele spoorlijn aan het vernieuwen,wij zijn daar pas geleden geweest maar na het 2e station moet je uit de trein en verder met eenandere trein, terug is helemaal verschrikkelijk na 1 halte moet je met de bus waar plaats is voor 100 mensen maar ze proppen hem vol tot 250 man.

En kijk heel goed uit voor zakkenrollers, ik ben beroofd van 300 euro,zo uit mijn zak mijn telefoon zat in die zelfde zak en niks gevoeld.

Verschillende mensen op onze cruiser waren ook beroofd, en kijk ook heel goed uit voor vriendelijk Grieken die zijn niet te vertrouwen ze lijken hulpvaardig en daarna zijn je zakken leeg.