vertrek en aankomst vanuit Nederland.

• Brigitte

Wie weet bij welke reis organisatie/cruise maatschappij ik vanuit nederland kan vertrekken en weer aankomen.

Daar wij niet vliegen.

Groetjes Brigitte

• Ada

In de zomer div. cruisen naar Noorwegen, de baltische staten en rond Engeland. In het vroege najaar cruises vanuit NL naar de middellandse zee, amar dan moet jet meestal terugvliegen .

Met o.a. Celebrity, Costa Lines, Holland Amerika Lijn, MSC cruises.

Neem eens kontakt met een reisburo dat je verder kan helpen.

Bijv. VCK in Amsterdam, Zeetours in Rotterdam of cruisetravel.

De rest van het jaar geen cruises vanuit NL.

• margriet

Beste Brigitte,

Ik ben Travel Counsellor (mobiel reisagent) en ik kan je behulpzaam zijn bij het vinden van een vertrek vanuit Nederland. Er is binnenkort een mooie reis naar de Baltische Steden met vertrek vanuit Amsterdam. Als je mij je gewenste datum geeft, kan ik voor je zoeken en boeken, gewoon onder ANVR en SGR. Ik ben je graag van dienst. Mail me gerust op margriet@travelcounsellors.nl

• Bernadette*

Brigitte ; google : cruise vertrek Rotterdam ( of Amsterdam) 2010 .

Zo krijg je alle cruiseschepen die deze havens aandoen. Wanneer je een beetje thuis bent op internet en je leest je een beetje in op de cruisepagina dan organiseer je het gewoon zelf! Dat lijkt enger dan het is. Het is niks meer of minder dan een gewone vakantie organiseren .En met aankomst en vertrek in Nederland is het helemaal eenvoudig, Vragen kan je altijd hier stellen over hoe en wat. Antwoord krijg je bijna altijd.

• Ada

Goed bedoeld Margeiet, maar zover ik weet is dit forum niet bedoeld om reklame voor jezelf te maken…