Sunset / corona cruises

• G.Zwart

Sunset - en Corona Cruises zijn éénmans reisbureaux behoren toe aan Ger Stevens in het verleden opereerden deze persoon vanuit Limburg en tegenwoordig uit Den Haag.

Deze persoon behoord niet in de reiswereld thuis, als het even tegenzit benadeeld hij u financieel, ik ben niet de enige die voor meer dan € 1000 bij hem het schip is ingegaan.

Een cruise in sept. 2009 ging volgens hem niet door een betaling van € 1548,= zou direct teruggestort worden, na vele telefoontjes en nog veel meer beloftes en na veel soebatten € 500,= terug ontvangen.

In jl april een mail ontvangen waarin hij toegeeft dat we nog € 1048,= van hem tegoed hebben en aanbied deze op korte termijn naar ons over te maken maar nooit ontvangen.

ADVIES NIET MEE IN ZEE GAAN.

De kans is groot dat u niet krijgt waar u voor betaald heeft, en dat u naar uw geld kan fluiten.

• M. Keizer

Classic cruises, Sunset Cruises, Corona Cruises, allemaal één pot nat. Met aan het hoofd de enige eigenaar Ger Stevens, leugenaar, bedrieger, fantast, zeg maar oplichter eerste klas! Nooit bereikbaar, reageert alleen als er wat te verdienen valt, vult het ene gat met het andere, verdraait de feiten, heeft geen personeel, is niet aangesloten bij de ANVR en een schande dat zo een iemand zijn bedrijf nog steeds mag voortzetten.

Maar daar komt verandering in! Ik ga deze man juridisch aanklagen, ga de rederijen en tussen bureau's over zijn handelswijze volledig inlichten en alle publiekssites van commentaar voorzien. Dit n.a.v. mijn ingediende claim betreffende onze cruise van september 2009, waarbij het schip (new Pacific) vervangen werd door een oud en versleten barrel uit de jaren 60.

Stevens liet per mail uiteindelijk weten dat de rederij mij 25% korting zou geven bij een volgende boeking, hij zou dit met 10% verhogen. Maar geld vooruit betalen, terwijl hij wellicht eerdaags failliet is (kwestie van tijd) doet alleen gekke Henkie. Dus eerst maar navraag doen. Wat blijkt……. Quail cruises weet niets van een claim af, deze is nooit ingediend. Trouwens onze reis is door Stevens via Mistral Haliday geboekt. Laat deze firma nu ook niets van een claim weten…!

Gelukkig heb ik alles zwart op wit, met officiële antwoorden van genoemde bedrijven, dus gaat de strijd vandaag in volle hevigheid beginnen.

PAS OP…… BOEK NOOIT EEN CRUISE BIJ GENOEMDE FIRMA! BOEK JE REIS BIJ EEN ANVR AANGESLOTEN BUREAU. IK BEN NIET DE ENIGE GEDUPEERDE….MAAR IK LAAT MIJ NIET BEDONDEREN, GEEF NIET OP EN HEB NIETS TE VERLIEZEN.

• Frans

Classic cruises, Sunset Cruises, Corona Cruises, allemaal één pot nat. Met aan het hoofd de enige eigenaar Ger Stevens, leugenaar, bedrieger, fantast, zeg maar oplichter eerste klas! Nooit bereikbaar, reageert alleen als er wat te verdienen valt, vult het ene gat met het andere, verdraait de feiten, heeft geen personeel, is niet aangesloten bij de ANVR en een schande dat zo een iemand zijn bedrijf nog steeds mag voortzetten.

Maar daar komt verandering in! Ik ga deze man juridisch aanklagen, ga de rederijen en tussen bureau's over zijn handelswijze volledig inlichten en alle publiekssites van commentaar voorzien. Dit n.a.v. mijn ingediende claim betreffende onze cruise van september 2009, waarbij het schip (new Pacific) vervangen werd door een oud en versleten barrel uit de jaren 60.

Stevens liet per mail uiteindelijk weten dat de rederij mij 25% korting zou geven bij een volgende boeking, hij zou dit met 10% verhogen. Maar geld vooruit betalen, terwijl hij wellicht eerdaags failliet is (kwestie van tijd) doet alleen gekke Henkie. Dus eerst maar navraag doen. Wat blijkt……. Quail cruises weet niets van een claim af, deze is nooit ingediend. Trouwens onze reis is door Stevens via Mistral Haliday geboekt. Laat deze firma nu ook niets van een claim weten…!

Gelukkig heb ik alles zwart op wit, met officiële antwoorden van genoemde bedrijven, dus gaat de strijd vandaag in volle hevigheid beginnen.

PAS OP…… BOEK NOOIT EEN CRUISE BIJ GENOEMDE FIRMA! BOEK JE REIS BIJ EEN ANVR AANGESLOTEN BUREAU. IK BEN NIET DE ENIGE GEDUPEERDE….MAAR IK LAAT MIJ NIET BEDONDEREN, GEEF NIET OP EN HEB NIETS TE VERLIEZEN

• de Bruijn

Frans Schreef:

——————————————————-

> Classic cruises, Sunset Cruises, Corona Cruises,

> allemaal één pot nat. Met aan het hoofd de enige

> eigenaar Ger Stevens, leugenaar, bedrieger,

> fantast, zeg maar oplichter eerste klas! Nooit

> bereikbaar, reageert alleen als er wat te

> verdienen valt, vult het ene gat met het andere,

> verdraait de feiten, heeft geen personeel, is niet

> aangesloten bij de ANVR en een schande dat zo een

> iemand zijn bedrijf nog steeds mag voortzetten.

>

> Maar daar komt verandering in! Ik ga deze man

> juridisch aanklagen, ga de rederijen en tussen

> bureau's over zijn handelswijze volledig inlichten

> en alle publiekssites van commentaar voorzien. Dit

> n.a.v. mijn ingediende claim betreffende onze

> cruise van september 2009, waarbij het schip (new

> Pacific) vervangen werd door een oud en versleten

> barrel uit de jaren 60.

>

> Stevens liet per mail uiteindelijk weten dat de

> rederij mij 25% korting zou geven bij een volgende

> boeking, hij zou dit met 10% verhogen. Maar geld

> vooruit betalen, terwijl hij wellicht eerdaags

> failliet is (kwestie van tijd) doet alleen gekke

> Henkie. Dus eerst maar navraag doen. Wat

> blijkt……. Quail cruises weet niets van een

> claim af, deze is nooit ingediend. Trouwens onze

> reis is door Stevens via Mistral Haliday geboekt.

> Laat deze firma nu ook niets van een claim

> weten…!

>

> Gelukkig heb ik alles zwart op wit, met officiële

> antwoorden van genoemde bedrijven, dus gaat de

> strijd vandaag in volle hevigheid beginnen.

>

> PAS OP…… BOEK NOOIT EEN CRUISE BIJ GENOEMDE

> FIRMA! BOEK JE REIS BIJ EEN ANVR AANGESLOTEN

> BUREAU. IK BEN NIET DE ENIGE GEDUPEERDE….MAAR IK

> LAAT MIJ NIET BEDONDEREN, GEEF NIET OP EN HEB

> NIETS TE VERLIEZEN

Mijn broer zou afgelopen maandag ook op een cruiseschip vanaf Barcelona vertrekken, maar dit feest ging ook niet door.

Hij heeft contact gehad met de currator en die gaf door dat hij waarschijnlijk naar zijn geld kon fluiten.

Als je een jaar hard werkt en dan van je vakantie wil genieten, is niets erger dan op het laatste moment te horen (vorige week donderdag avond) dat het niet door gaat.

Hij is hier dan ook helemaal doodziek van.

• aad/aw.vanderee@quicknet.nl

Let op deze persoon handeld nu weer onder een andere naam n.l.

C.C.CRUISES of CC-CRUISES.nl

Dus je bent gewaarschuwd, ga hier niet mee in zee want je bent gewoon je geld kwijt.

Ik zelf moet nog meer dan 3000 euro terug krijgen, ik kan bellen, aangetekende brieven sturen, langs het kantoor gaan maakt allemaal niet uit, ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

• cruiser

Hallo,

Wat Dhr. vanderee schrijft klopt inderdaad ,ik zag afgelopen zaterdag een advertentie staan in de telegraaf.

Groeten Cruiser

• aad/aw.vanderee@quicknet.nl

Beste gedupeerde ik lees net dat het reisburo van de keurige meneer stevens Failliet is verklaard,dus weg centen, maar die schooier staat nog steeds reizen te verkopen onder de nieuwe naam C.C.Cruises, hoe is dit allemaal mogelijk???

Kijk voor meer gegevens bij Faillissement Sunset cruises, Rechtbank s'Gravenhage

aad

• Frank

ZOu u contact met mij op willen nemen? frank.huiges@omroepmax.nl

• P.J.M. Smit

Frans Schreef:

——————————————————-

> Classic cruises, Sunset Cruises, Corona Cruises,

> allemaal één pot nat. Met aan het hoofd de enige

> eigenaar Ger Stevens, leugenaar, bedrieger,

> fantast, zeg maar oplichter eerste klas! Nooit

> bereikbaar, reageert alleen als er wat te

> verdienen valt, vult het ene gat met het andere,

> verdraait de feiten, heeft geen personeel, is niet

> aangesloten bij de ANVR en een schande dat zo een

> iemand zijn bedrijf nog steeds mag voortzetten.

>

> Maar daar komt verandering in! Ik ga deze man

> juridisch aanklagen, ga de rederijen en tussen

> bureau's over zijn handelswijze volledig inlichten

> en alle publiekssites van commentaar voorzien. Dit

> n.a.v. mijn ingediende claim betreffende onze

> cruise van september 2009, waarbij het schip (new

> Pacific) vervangen werd door een oud en versleten

> barrel uit de jaren 60.

>

> Stevens liet per mail uiteindelijk weten dat de

> rederij mij 25% korting zou geven bij een volgende

> boeking, hij zou dit met 10% verhogen. Maar geld

> vooruit betalen, terwijl hij wellicht eerdaags

> failliet is (kwestie van tijd) doet alleen gekke

> Henkie. Dus eerst maar navraag doen. Wat

> blijkt……. Quail cruises weet niets van een

> claim af, deze is nooit ingediend. Trouwens onze

> reis is door Stevens via Mistral Haliday geboekt.

> Laat deze firma nu ook niets van een claim

> weten…!

>

> Gelukkig heb ik alles zwart op wit, met officiële

> antwoorden van genoemde bedrijven, dus gaat de

> strijd vandaag in volle hevigheid beginnen.

>

> PAS OP…… BOEK NOOIT EEN CRUISE BIJ GENOEMDE

> FIRMA! BOEK JE REIS BIJ EEN ANVR AANGESLOTEN

> BUREAU. IK BEN NIET DE ENIGE GEDUPEERDE….MAAR IK

> LAAT MIJ NIET BEDONDEREN, GEEF NIET OP EN HEB

> NIETS TE VERLIEZEN

• P.J.M. Smit

Aangifte gedaan wegens oplichting. Proces Verbaal opgemaakt. Zaak is vanuit Amstelveen doorgestuurd naar Politie Haaglanden. Zask is in behandeling bij Politie Scheveningen.